
ЗАРЕЖДАНЕ...
Битовите потребители, които не са получили компенсации за газа, могат да подадат сигнал до МЕ | ||||||
| ||||||
Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата. Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката (МЕ) чрез попълване на приложената бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg. |
Още по темата: | общо новини по темата: 306 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/51 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg