ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Димитър Иванов: Конференцията Digital4StaraZagora е подходяща за всеки един бизнес | ||||||
| ||||||
Г-н Иванов, Вие се съорганизатор и посланик на Digital4StaraZagora. Какви са най-любопитните акценти, които ще се обсъждат тази година? Digital4StaraZagora организираме съвместно с Internet Media Group и идеолога за всички Digital4 събития Любомир Атанасов. С него заедно планираме програмата и обсъждаме подобренията в нея всяка година. Тазгодишното издание на конференцията ще бъде трето поредно издание, а то расте с доста големи темпове през последните години. Тази година то вече е два пълни дни и на сцената ще се качат над 30 специалисти и представители на бизнеса. Основната тема е Тенденции в онлайн търговията за 2024 година. Програмата на тазгодишното събитие оформихме като една своеобразна книга на онлайн търговията и се постарахме да маркираме, както казахте, акценти в нея. С четири основни глави ще бъде тази книга - Платформи и технологии, Създаване на съдържание, Маркетинг и популяризация и Фулфилмънт, логистика и клиентско обслужване. Мога да кажа, че всъщност това са акцентите в тазгодишното събитие като, разбира се, всяка от тези теми ще си има подтеми и ще се стараем да се гмурнем в дълбочина и лекторите, които ще се качат на сцената, да обсъдят всички най-важни моменти, които касаят онлайн търговците и начина, по който ще подобрят представянето си през следващата година. Кое е най-интересно в програмата за посетителите тази година? Има ли тема, от която се интересуват най-много, според наблюденията Ви от предходните две издания? Според това, което имаме като наблюдения, а и обратните връзки, които получаваме от гостите всяка година, установяваме не толкова, че дадена тема е най-харесвана, а че интервютата с активни търговци, които правим, добиват най-голям интерес. Най-вече заради това, че те поставят в контекст всичко това, което лекторите и на теория разказват. Точно поради тази причина тази година сме се постарали да включим доста повече търговци, с които да правим интервюта на сцената и да им задаваме любопитни за гостите въпроси. Можем да кажем, че социалните мрежи изключително бързо си пробиха път в сферата на рекламите и все повече инфлуенсъри започнаха да рекламират продукти и бизнеси. Тази практика ще замени ли добрите стари реклами в радио и телевизия? Благодаря Ви за въпроса, малко е провокативен. Както във всяка сфера от живота, аз вярвам, че всичко търпи промяна и някаква форма на еволюция. Тенденцията инфлуенсъри да рекламират брандове може да ни говори, че всеки може да стане говорител на даден бранд. Показва ни, че аудиторията търси някаква автентичност, тоест търси някой, който да представя бранда извън стандартните рекламни формати. Аз си мисля, че всеки маркетолог и бизнес трябва да започне да се съобразява с тази тенденция и това изискване на аудиторията за формата на съдържание. Така че като говорим за форма на съдържание, трябва да има промени и да се съобразяваме с тях. На второ място стои въпросът това съдържание, което създава, къде ще бъде популяризирано. Аз лично вярвам, че още много години радиото и телевизията ще бъдат много силни канали за масова комуникация и трябва все пак да имаме предвид, че идното поколение има голямо изискване за on demand съдържание, което ни говори за популяризацията на тези стрийминг платформи, които предлагат подобно съдържание. Просто младите хора са свикнали те да определят кога и какво да виждат и аз си мисля, че медиите трябва по някакъв начин да се съобразят с тази тенденция, за да могат да бъдат успешни. Ако мога ще го обобщя така – от една страна е формата на съдържание, което аудиторията изисква, то да бъде максимално идентично и да не бъде със сценарии направено и напудрено като реклама, а от друга страна – те да са определящите кога да гледат това съдържание и да го поискат сами. Остават 2 дни до началото на Digital4StaraZagora. За кого е подходяща конференцията? Конференцията наистина е подходяща за всеки един бизнес, не само за тези, които се занимават с онлайн търговия, тъй като голяма част от самото събитие е свързана със създаване на съдържание, с маркетинг популяризация, общо взето всеки един бизнес, който се маркетира и рекламира дигитално, би могъл да има огромна полза от съдържанието. Самата програма е създадена така, че да е полезна както за стартъпи, така и за средни и развиващи се компании, а също така и много големите бизнеси, които имат представители на конференцията, също ще могат да си извлекат ползи от съдържанието. Възможността за бизнес контакти също е несравнима. Тази година сме обособили специални бизнес кътове в експо зоната на събитието, където хората могат да си правят срещи и да обсъждат бизнес. Опитваме се всяка година да промотираме още повече и тази възможност, тъй като е много добро място, на което хората да правят истински физически контакти с бизнеса. Освен всичко това, конференцията е безкрайно полезна за тези, които се занимават като специалисти в сферата на маркетинга и онлайн търговията или тези, които искат да станат такива. По тази причина сме осигурили специален достъп на определен брой ученици на някои от гимназиите в града, които да могат да се докоснат до дигиталния бранш, да разберат дали това е посоката, която биха искали да преследват кариерно. Представители на Тракийския университет също ще бъдат на самото събитие. По този начин ще се случи тази среща между младите хора от града, на които осигуряваме достъп до конференцията и учениците от гимназиите, те пък ако имат интерес могат да се срещнат с представители на университета и да преценят къде искат да продължат образованието си. Тази насока, според мен, е много важна – да могат да се докоснат до истинския дигитален бизнес. Водещи компании в сектора да бъдат там, децата ще могат да разговарят с всеки един от тях, да разговарят с лекторите, които са специалисти в бранша. Разбира се, не на последно място, трябва да спомена възможността, която даваме тази година чрез една нова функционалност, която даваме в сайта за конференциите, а именно да си запазиш персонална среща с някои от лекторите или спонсорите. По този начин всеки може да се възползва да направи кратък, директен разговор с някой от тези специалисти, които така или иначе физически сме довели в Стара Загора. Всеки, който още не си е взел билет за събитието, може да го направи, тъй като Културен център Стара Загора наистина е с много голяма зала. Опитваме се максимално да осигурим достъп на хората, които имат желание. Така че могат на сайта на Digital4StaraZagora да запазят билета си и ние ще ги очакваме този петък и събота в Културен център Стара Загора. В заключение тогава мога и аз да "инфлуенсна" нашите читатели – ще има лектори, ще има обмяна на добри практики, ще има разговори, така че заповядайте! Благодаря Ви много! |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Задържаха 38-годишен благоевградчанин, ударил мъж с метален бокс
11:34 / 12.11.2024
Девет фирми искат да благоустрояват благоевградска улица
19:12 / 12.11.2024
Дупничанка с обзщетение след фалшиво позитивен тест за наркотици
10:25 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: