ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Единствената завършена автомагистрала в България била най-смъртоносната в целия свят | ||||||
| ||||||
Той информира, че от май жертвите бележат ръст от над 40%. Според него това рязко увеличение на жертвите се дължи на неумението да се управлява транспортната ни система или на статистическа манипулация. "Когато на пътя има задръстване и повече коли, има повече катастрофи, но по-малко жертви. Когато на пътя има по-малко коли, се кара по-бързо, по-малко са катастрофите, но има повече жертви", категоричен е експертът. Инж. Милчев коментира, че промените в АПИ са се извършили с голямо закъснение. "Идеята на това служебно правителство в сферата на пътищата е не да реши някой проблем на българския гражданин, а да създаде симулация на проблеми, които има. Нима ние не знаем, че пътищата се строят некачествено и че се краде?!", добави той и подчерта, че е необходимо е да има публичност. "Ние настояваме всички проекти на всички ремонти да бъдат качени на техния сайт, за да може експертите да се запознаят с проектите и да сравнят изпълнението им", уточни експертът. Милчев подчерта, че българските мантинели са като солети - когато трябва да задържат автомобила, те не го правят. "Има много проблеми с организацията на движенията. Организацията на движенията е този елемент от транспортната ни система, който ни показва къде какво трябва да правят водачите. Ние искаме да видим кой е този проект, кой е този проектант и кой го е разрешил", добави Милчев. Той информира, че София е най-опасната столица в ЕС по отношение на движението, както и че от 2018 увеличението на жертвите е със 100%. "Всеки ден увеличаваме жертвите. Ние играем на руска рулетка по нашите пътища", каза още той и информира, че в понеделник ще публикуват "Черна карта на българските пътища", която ще покаже статистическа информация и десетте най-опасни пътища в България. "Магистрала "Тракия", единствената завършена магистрала в България, има повече жертви, отколкото жертвите на всички останали магистрали. Няма в целия свят магистрала, в която в рамките на 3 години да загинат 100 човека", сподели той пред Bulgaria ON AIR. По думите на експерта в България не говорим за черни точки, а за черни пътища. Той изрази мнение, че най-съществен е проблемът за контрола, който е статичен, а не динамичен. "Когато санкционираме един шофьор, в света няма шанс той да се размине, а в България 50% от санкционираните шофьори никога не си плащат глобите! Това има обратен ефект", категоричен е той. Инж. Милчев добави, че 60% от маркировката не отговаря на изискванията, както и че шофьорите у нас загиват, защото се изморяват на пътя. |
Още по темата: | общо новини по темата: 108 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/18 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 24.06.2021 г.
0
на 23.06.2021 г.
+6
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Зейн Малик сложи диамантена верижка в памет на Лиъм Пейн
22:57 / 26.11.2024
Това растение е изключително полезно за простатата
22:38 / 27.11.2024
Нов коледен хит, но не е на Марая Кери
16:59 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета