Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Една от куриерските ни фирми събуди логичен гняв у клиентите си с порочна практика
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 11:40 / 03.12.2024Коментари (49)512
©
От месеци Еконт не доставя пратки на физически адрес, но това знаят само потърпевшите.

Практиката се превръща в най-добре пазената тайна. Определяме я така, защото официално това не е оповестено никъде. Хората поръчват до домашен адрес или служебно място, съобразявайки се с това къде ще им бъде удобно да си вземат пакета. Опцията се предлага на абсолютно всички сайтове – за дрехи, обувки, консумативи, козметика и т.н. Всички те – партньори в търговската си дейност с въпросния доставчик.

Часове преди желаната поръчка да пристигне обаче, получаваш СМС "Еконт временно не доставя до адрес. Вашата пратка е пренасочена към офис…“

И тук включваме конкретните сигнали от читатели на Sofia24.bg.

Жена ни пише: Родителите ми живеят в идеалния център на София – ул. "Г. С. Раковски“. Поръчали си нещо до домашния адрес, защото са възрастни хора и рядко излизат. На финала получават известието, че пратката няма да дойде директно при тях и е пренасочена за кв. "Божурище“. /Уточнение за незапознатите, разстоянието между центъра на столицата и този квартал е около 15 километра/.

С възмущение, жената споделя: Нужно ли беше да завъртим 100 телефона, за да уточним проблема и да пренасочваме пратката, която се оказа подарък за мен и развалихме изненадата на родителите ми.

И друг наш читател ни сезира за подобна ситуация. Поръчка за адрес в "Зона Б-18“ се пренасочва, вместо в офиса, който е на 3 мин. пешеходно разстояние от адреса, за офис на Еконт в съседен квартал. Хората се чудят как да си решат проблема, защото по-ценно от времето няма и това е причината да упоменеш място за доставка, което ти е удобно.

Не осъждаме фирмената политика на въпросната фирма. Едно от нововъведенията са поставените на много места автомати за получаване на пратки. Сигурно по този начин се пести човешки ресурс и разходи за транспорт. Във всичко това няма нищо лошо. Просто е редно да се премахне опцията, че може да получите пратката си директно у дома, защото тя не съществува.

В периода на Черния петък и еуфорията около подаръците за предстоящите празници, явно негативните сигнали ще бъдат доста повече. Ако това се случва и във вашия град, пишете ни.






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Днес имах подобен случай! Забавиха ми седмица пратката до адрес, която беше в куриер, пренасочих я до определен офис, оказа се, че е в друг, но се води,че е в офиса, който съм подала! Следователно времето за взимане на пратката си тече, очевидно скоро ще я върнат, а аз известие нямам... редих се на опашка във въпросния посочен от мен офис, да ми кажат да си се свържа с националния им телефон.... те не могли да се свържат...
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Оправдават се, че няма куриер за съответния адрес и като потвърдиш да ти я доставят до офис, се начислява такса за пренасочването на което буквално са те принудили. Но този факт е удобно премълчан.
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Някакви тролове на жалките спиди пишат тук с надежда да им потръгне малко на неможачите, ама няма как да се случи.
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Преди три дни получих пратка от Amazon.de на адрес и нямаше проблем. Звънна ми момчето и дойде след 2 минути да ми я остави. Дори той се учуди, че амазон доставя чрез тях. Най-зле са EXPRESS ONE и SPEEDY
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Аз от тази година предимно до офис поръчвам и засега нямам никакви проблеми. Личен избор, защото виждам, че имат проблеми с кадрите, в някои случаи е по-евтино, и ми е по-удобно като организация на времето (инак половин ден чакане поне, дори до тоалетна си е риск човек да отиде, ако в този момент звънне куриерът). Има някакъв отлив на кадри при "Еконт", но и обявите на "Спиди" стоят от много време в Джобс.бг, та проблемът ще се задълбочава. "Спиди" от тази година ударно си увеличават мрежата от автоматични пощенски станции, вкл. в малки населени места, където до този момент не са имали дори офис. Мисля, че трябва да сме благодарни за услугата, която получаваме все още. Апропо, тези явления ги има и в останалата част от Европа - както поради демографски причини, така и поради голямо натоварване и недотам високи възнаграждения. Колкото до яхтените проблеми на г-н Събев - такъв е животът. Има и много други предприемачи у нас с яхти и самолети - щом им се получават нещата, значи всичко е нормално. Ние, като потребители, имаме право на избор, вкл. да се върнем към традиционния начин на пазаруване от физически магазин. Нещата в живота и във Вселената непрекъснато се променят.
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Български пощи, си се справят добре,за малко пари, пратките са на адрес.
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Спиди е по добра, но много фирми работят с Еконт.Що ли?!!!
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
0
 
 
Здравейте! Радвам се да видя, че се коментира този проблем с Еконт. Бях със счупен крак и току що излязла от болница. Пратката беше заявена да получа на адреса ми и съответно платено за това. Изведнъж получавам съобщение, че трябва да я взема от техен офис на 6 км от дома ми. При това имат офис съвсем наблизо в квартала. Не са и споменали, че трябва да върнат надплатените за услугата пари. Според мен не са коректни. И друг път се е случвало, но тогава не му придадох значение, понеже нямах проблем с мобилността.
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
-1
 
 
Офиси и автомати има навсякъде, има ли още хора, които в 21-ви век искат да получават практата си вкъщи и то при условие, че другия вариант е по-евтин?
Aнонимен
на 04.12.2024 г.
+1
 
 
Имах направена поръчка, която трябваше да бъде доставена на домашния адрес. Куриерът не я достави, защото предния път, когато ми донеси поръчката бил глобен и кой ще му плати глобата, явно лицето изнудва клиента да му заплати допълнително за услугата. От този момент когато искам да направя някаква поръчка проверявам с коя транспортна фирма работи. Много, много е лошо качеството на услугата на Еконт.
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Студентски празник
Зима 2024/2025 г.
България в еврозоната
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Благоевградчани във facebook
RSS за новините
Статистика: