ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Една от най-големите ни превозвачески фирми е с нов собственик | ||||||
| ||||||
"Решението на "Синтетика“ АД да продаде участието си в "Юнион Ивкони“ ООД е свързано с желанието на компанията да насочи усилията си към инвестиции в недвижими имоти с по-висока доходност“, посочват от дружеството. На 1 октомври миналата година Комисията за защита на конкуренцията разреши на "Транспект“ АД да обедини под покрива си два от големите играчи в транспортния сектор с пътнически превози, като осъществи концентрация чрез придобиване на едноличен контрол върху "Юнион Ивкони“ ООД и "Груп Плюс“ ООД. "Транспект" АД е новоучредено дружество и към момента на одобрението от КЗК не е извършвало търговска дейност. От своя страна "Юнион Ивкони" е транспортно-туристическо дружество, специализирано в извършване на автобусен транспорт на пътници в страната и чужбина, както и в областта на туристическите услуги, докато "Груп Плюс" е транспортно дружество, чиято основна дейност е съсредоточена върху вътрешен и международен пътнически автобусен транспорт. Справка на investor.bg в Търговския регистър показва, че в Съвета на директорите на "Транспект" влизат Георги Любомиров Атанасов, Петър Йорданов Господинов и Иван Иванов Добрев. Георги Атанасов и Иван Добрев бяха част от мениджмънта на "Юнион Ивкони". В "Транспект“ пресметнаха преди време, че синергията от нотифицираната концентрация ще доведе до допълнителна рентабилност с намаляване на разходите за наеми на търговски площи, които в момента се заплащат от всяко едно от придобиваните дружества поотделно, икономия от възнаграждения и осигуровки на служители в администрацията и заетите в търговските офиси, които ще бъдат закрити. От дружеството посочват, че финансовите ефекти ще дойдат след анулиране на минимум седем обслужвания, които се изпълняват паралелно от двамата превозвачи, а пътнико-потокът е недостатъчен дори за един пълен курс. Икономията в пробег в този случай би била 2,100 млн. километра, а финансовото изражение на тази икономия (за гориво, резервни части и техническа поддръжка, заплати, командировъчни и осигуровки на шофьори, автогарови услуги и хотели) е 1,665 млн. лв., изчисляват в "Транспект“. Според дружеството анулирането на този пробег няма доведе до свиване на приходите. Само икономията от наеми на търговски офиси ще възлезе на 100 хил. лв. (годишният разход на "Груп Плюс“ и "Етап-Адресс“ за наеми на търговски помещения). Икономисването от възнаграждения и осигуровки на служителите в администрацията и работещите в търговските офиси, които ще бъдат закрити, възлизат на 690 хил. лева годишно. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Нелепа смърт на АМ "Струма" край Бобошево
13:02 / 22.12.2024
Под снежна обсада: "Траянови врата" се оказа на 4 часа път от София
21:30 / 21.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: