ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Експерт: Без значение каква е категорията на заведението, бутилките се отварят пред клиента | ||||||
| ||||||
"И тук потребителите да обръщат внимание, особено тези, които така или иначе имат специфични потребности, когато се хранят. И също ресторантьорите да осигуряват тази информация. Наистина, много е важно. Извън класическите ресторанти, има много павилиони, които са отворени за покупка на приготвена храна, когато човек се прибира от плажа, по алеята. Това, което ми прави впечатление, е, че невинаги цените се обявяват коректно, тъй като някъде цената е за 100 грама, но в закона се казва, че когато е в насипно състояние дадена стока, трябва да е обявена и за единица мярка. Ако са 100 грама, човек по-лесно може да пресметне. Но има случаи, в които цената е примерно за 300 грама. И тогава става много по-трудно преизчисляването и сравняването с други гозби, които бихме си взели. Между другото, така се случва и със сергиите за плодовете, и то по-специално екзотичните плодове – малини, къпини. Те също са за 500 грама, за 300 грама, за 150 грама. Това отново е нарушение", каза още Руменова. "Трябва много да внимаваме за това и ми се иска да обърнем внимание и на разносната търговия по плажовете, защото ние виждаме, че се предлагат гевреци, царевици – те много се купуват, в интерес на истината, колкото и да е голяма надценката. Там е много по-трудно да се осъществи контрол. Лично аз миналата година подадох няколко сигнала до Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ). Те изпратиха екипи, но не можаха да установят тези търговци. А в същото време те минават непрекъснато, но просто е много трудно да се хване това нарушение", каза още експертът. Всяко едно заведение е длъжно да осигури минималните и задължителни изисквания, хигиенни, за да може да се предотврати разнасянето на зарази и да се защитят клиентите, да се гарантира тяхното здраве, категорична е Габриела Руменова. "Какво интересно стана тази година – получихме един сигнал на клиент на заведение, който казва: "Отварям менюто и виждам една реклама на безалкохолна напитка и послание, че мога да спечеля, ако има определен символ под капачката. Поръчвам си тази напитка, обаче те ми я носят отворена“. И той казва "Сега аз как да видя дали печели, или не?“. И от там вече на мен ми хрумна, че може би трябва да предупредим хората, че без значение какви са звездите на заведението и каква е категорията му, задължително газираните напитки, бирата, виното трябва да се поднасят запечатани и да се разтварят пред клиента. Това е по много съображения, както ти спомена – безопасност, хигиена. Също така, когато пък говорим за алкохол, бандерола да го видим, да сме сигурни, че не е разреден", каза още тя. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1032 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/172 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Задържаха 38-годишен благоевградчанин, ударил мъж с метален бокс
11:34 / 12.11.2024
Девет фирми искат да благоустрояват благоевградска улица
19:12 / 12.11.2024
Дупничанка с обзщетение след фалшиво позитивен тест за наркотици
10:25 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: