ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Ето как хитро борят "такса стол“ и менте евтините продукти! | ||||||
| ||||||
Т.е. да се стигне до касовия апарат, където тази покупка да бъде маркирана и да се види всичко наред ли е или някъде по трасето има проблем", каза Маргаритов. Той допълни, че тези "покупки" не натоварват бюджета на институцията, тъй като не водят до извършване на разходи. След като бъде "свалена маската" и стане ясно, че това е контролен орган, който извършва проверка, се прави сторниране. Другият прилаган от Комисията похват - "таен клиент", нашумя и през миналото лято покрай таксите от типа "празен стол". "Нашите инспектори влизат в ролята на потребители, които посещават някакъв ресторант, например, разглеждат цените в менюто, поръчват си... Виждат има ли някакви допълнителни услуги, които се таксуват. Ако не е обявено, не може изведнъж да дойдат и да Ви кажат - платете още някакви пари, защото двама от гостите, за които са резервирани места, не са дошли", поясни председателят на КЗП. За определен тип проверки инспекторите на КЗП наблюдават "под прикритие" какво се случва в даден търговски обект, за да установят евентуални законови нарушения. "Много типичен пример в това отношение е продажбата на тютюневи изделия на лица под 18 години. Проверяващите присъстват в обекта и наблюдават, влиза гражданин - малолетен или непълнолетен, прави опит да си закупи цигари и ако му бъдат продадени, служителите на контролния орган се легитимират, извършват допълнителна проверка и установяват съответното нарушение", обясни Маргаритов. Председателят на КЗП подчерта, че във всички тези случаи важен елемент са т.нар. документални проверки. "За да можем да обезпечим нашите актове с максимално надеждни доказателства и те впоследствие да не паднат в съда, за радост това не се случва често, ние изискваме документи, разглеждаме ги, съставяме съответните преписки, в които се съдържа цялата фактическа информация относно всеки един конкретен случай", посочи той. Подобни проверки Комисията осъществява по сигнали на граждани, както и при свои кампании във връзка с големи празници като Коледа, Нова година, Великден или в дни за промоции и намаления като "Черния петък" например. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: