© Blagoevgrad24.bg | | Представянето на рекламните клипове за българския туризъм, които ще се излъчват по водещи европейски канали, започна с фалстарт. Клиповете са изработени при предишното правителство и струват 483 хил. лв. с ДДС. Директорът на НДК Христо Друмев подчерта, че клиповете са еднообразни. Пред ръководството на икономическото министерство той посочи, че логото е безобразно - не е ясно дали е баница, дали е роза. Иво Маринов, зам.-министър на туризма, каза, че евентуално ще бъде изработено ново лого, а Христо Друмев заяви, че тези клипове няма да свършат работа.
В крайна сметка двамата си стиснаха ръцете. Изборът на зала, където да бъдат представени клиповете, предизвика недоволството на всички присъстващи. В крайна сметка стана ясно, че ръководството на НДК е било готово да предостави безвъзмездно зала за представянето, но това предложение не е прието.
7.5 млн. лв. са предвидени за имиджова реклама на туризма. Зам.-министърът на туризма очаква в резултат на мащабната туристическа кампания да се постигне ръст на туристите от 4-5%.
На журналистически въпрос дали министър Трайков и зам.-министър Маринов харесват изработените клипове за туризма, те отговориха, че това е въпрос на вкус. Въпреки че са изработени по време на предишното правителство, те са доработвани от специална комисия от сегашния екип на МИЕТ.
Клиповете са озвучени на 5 езика - български, английски, немски, френски и руски. Първоначално рекламите ще бъдат излъчени от 6 септември до 26 декември тази година, а след това от 31 януари до 27 март 2011 г. Периодите са подбрани така, че да обхващат точно времето, когато излизат каталозите на туроператорите и потенциалните туристи обмислят ваканцията си.
Източник: cross-bg.net |