ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Харчим в магазина с 15 на сто по-малко | ||||||
| ||||||
Все повече се увеличават клиентите, които избират собствените марки на съответните супермаркети. Така купуват сравнително качествена стока на възможно най-ниската цена, коментираха продавачи. Според производителите обаче евтините стоки може да са безопасни, но не са с особено добро качество. Освен с увеличаване на броя и вида на собствените марки в магазините си хранителните вериги се опитват да запазят клиентите си и с възможно най-атрактивни цени. Повечето от супермаркетите прилагат и нови трикове за привличане на клиенти. Например през един ден от седмицата пускат на изключително ниска цена сиренето, а през друг ден правят промоция на картофите. Идеята е да се привлекат клиенти, които освен от стоките на промоция пазаруват и продукти на нормалните цени. Поевтиняването е основно за сметка на надценките и печалбата. Освен с намаляване на собствената си печалба голяма част от веригите притискат и доставчиците им да свалят надценките. Магазините, които са по-консервативни по отношение на цените си, губят клиенти, твърдят маркетинг експертите. Така лесно може да се получи преразпределяне на пазара в момента на криза. Източник: в. "Стандарт" |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 07.01.2010 г.
0
на 07.01.2010 г.
+1
на 07.01.2010 г.
0
на 07.01.2010 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Първи ноемврийски сняг заваля в Благоевград
09:11 / 11.11.2024
В Симитли спират водата за няколко дни
09:12 / 11.11.2024
15 сантиметра сняг натрупа в Осоговската планина
12:48 / 11.11.2024
Първи залп на оръдията за сняг в Банско за предстоящия зимен сезон
14:44 / 10.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета