ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
КЗП: Целта ни е да няма фрапантни нарушения по зимните курорти | ||||||
| ||||||
"Започнахме проверки в тези хотели и заведения, където сме срещали нарушения в минали периоди, за да установим дали са преодолени проблемите и съответните обекти са готови да посрещнат първите си гости. Допускам, че докато пристигнат първите групи туристи и всички табели ще бъдат поставени на място, както и че ще има възможност да проверим ски пистите и съоръженията", каза Маргаритов. Председателят на КЗП припомни, че от две години действа по-строга наредба за информацонната обезпеченост на ски пистите, за да може хората правилно да се ориентират за сложността на отделните трасета. Той посочи, че към момента са направени проверки на съоръженията в състояние на тренировъчен режим. "След като бъдат пуснати в експлоатация, ще ги проверим с Държавната агенция за метрология и технически надзор, за да може в работен режим да установим, че всичко е наред - информационните табели са поставени, коректна е информацията за цените на лифт картите и относно трудността на ски пистите", уточни Маргаритов. Той обясни, че експертна комисия към Министерството на туризма извършва внимателна техническа инспекция, която цели да установи и опише подробно релефа на всяка въведена в експлоатация ски писта и съответно тази писта да получи категоризация, която дава и информация относно степента на трудност в цялост и на нейните различни участъци. "Унифицирането на този подход елиминира риска потребителите да получат погрешна информация относно това дали дадена писта е червена, дали е черна, да се заблудят относно сложността на трасетата и да се окаже, че няма да са в състояние на се спуснат, а оттам - бъдат поставени в тежка ситуация в планината", добави председателят. Маргаритов бе категоричен, че при установяване на проблем трябва да се реагира светкавично, защото "избягването на инциденти е в основата на извършваните проверки". "Когато са установявани проблеми, включително в момент на експлоатация, нашите впечатления са, че се реагира веднага - от няколко минути до час или е отстранена аварията, или се вземат необходимите мерки за обезопасяване на съоръжението и недопускане на туристи по него до момента, в който не бъде ремонтирано", посочи той. И добави, че санкциите и препоръките могат да вървят ръка за ръка. От една страна се дават указания как несъответствието би могло да бъде отстранено, а от друга - нарушителят трябва да понесе и своята отговорност. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: