КЗП нареди на онлайн търговец на детски стоки да спазва срока за доставка | ||||||
| ||||||
За период от един месец търговецът е обявил отстъпка от 15% на всички модели бебешки колички от определена марка. Никъде на сайта обаче няма информация как потребителите да се възползват от обявеното намаление, а това е проблем, тъй като при извършване на поръчка в електронната кошница се изписват редовните цени на артикулите. Освен това търговецът не е осигурил достатъчно количества, за да може да отговори на потребителския интерес за целия срок на промоцията и да достави поръчките до пет работни дни, съгласно предварително поетия от него ангажимент. Той дори не е отправил предупреждение, че е възможно стоката да не е налична. Повод за извършената проверка е жалба, в която дама посочва, че не е получила в срок заявена от нея бебешка количка от моделите в промоция. Търговецът е потвърдил с телефонно обаждане и по електронната поща, че ще изпълни поръчката в рамките на текущата седмица. Четири дни по-късно клиентката е уведомена по телефона, че желаният от нея модел не е наличен и нова доставка ще има най-рано след две седмици. В сайта обаче нямало информация, че продуктът е изчерпан, а за нея е било важно да получи количката навреме, тъй като в този период влиза в деветия месец на бременността си. Тече нова проверка на същия търговец относно коректността на обявена за Великденските празници промоция за намаление до 50% на детски дрехи. Към момента продължава да е активен банерът на кампанията, а цените на всички артикули, към които отвежда, са изписани в червен цвят, което внушава на потребителите, че са намалени. В същото време не за всеки от тях са посочени редовна и намалена цена, както и какъв евентуално е размерът на отстъпката. Най-вероятно се касае за залежала Великденска промоция, за каквито председателят Димитър Маргаритов неотдавна предупреди. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg