ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Какво е четири дни преди началото на резервираната почивка на море, хотелът да ти каже, че излиза в ремонт | ||||||
| ||||||
"Хората си запазили хотел на Българското Черноморие още през февруари чрез онлайн място за пазаруване. Четири дни преди настаняването (което започва този уикенд – б.а.), от хотела ги информират, че няма да могат да ги приемат. Причината – проблем с топлата вода и затваряне за ремонт на крилото, в което са техните стаи.“, обобщи Руменова пред Bulgaria ON AIR и уточни, че на потърпевшите туристи не било предложено нито алтернативно настаняване, нито друг вид компенсация. Наложило се тя да се обади от името на потребителите с нарушени права и да преговаря с хотела, като напомнила на представителя на рецепцията, че ако не успеят да осигурят артернативно настаняване в духа на партньорските отношения с клиентите им и професионалното и отговорно изпълнение на дейността си, ще трябва да възстановят заплатените суми с 30% неустойка. Според офертата потребителят би дължал такава при анулиране по негова инициатива до 30 дни преди настаняването. "Времето за реакция беше малко и за да спасим почивката на хората, паралелно преговаряхме и с платформата, от която бяха закупени ваучерите. От там реагираха много бързо – предложиха няколко оферти, но това е в последния момент и цените вече не бяха в същия диапазон, трябваше да се доплаща. Същевременно, от хотела отказваха да върнат парите по начина, по който бяха платени, бавеха се.“, разказа още Руменова. И добави: "Знаете, всеки спестява през цялата година средства за почивката през лятото и няма възможност в последния момент да извади още толкова, за да плати отново за друго място.“ С диалог казусът бил решен за часове – хотелът настанил туристите в апартамент с две отделни стаи и ваканцията на хората към момента тече безпроблемно, според обратната връзка от тях. Съвети на "Ние, потребителите“ при покупка на ваучери за настаняване и евентуални проблеми: · Задължително направете регистрация в платформата, за да имате писмена история на всички свои покупки и създадените във връзка с тях документи. · Запознайте се внимателно с условията на платформата и нейната отговорност при неуредици. · Настоявайте за писмен договор и общи условия, които уреждат правата и задълженията на свете страни в най-често срещаните ситуации, включително при анулиране. · Ако се стигне да отмяна на резервация, прочетете отново подробно какво дължи виновната страна и настоявайте за спазване на предварително договорените условия. · При анулиране на резервацията от страна на хотелиера, обсъдете с него възможността да съдейства да бъдете настанени на друго място, при сходни условия. · В случай че не уредите казуса доброволно, следващата стъпка е да се обърнете към институциите. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1033 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/173 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Таксиметровите шофьори от Благоевград също се вдигнаха на протест
12:25 / 20.11.2024
Безопасен ли е креатинът за тялото ни?
17:29 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: