
ЗАРЕЖДАНЕ...
Клиент с поръчка от известен магазин остана погнусен от доставката | ||||||
| ||||||
Здравейте, пиша Ви и Ви изпращам снимки относно "качествената" храна от Т-маркет в Пловдив или по-скоро, техният онлайн магазин tmarketonline.bg, с цел да предпазя други клиенти! Всичко се разиграва на 20.07.23(четв), доста често поръчваме продукти от онлайн магазина на Т-маркет, тъй като сме работещи млади хора и нямаме време да обикаляме супермаркетите. Да, факт, удобно е, тъй като ти носят продуктите до входната врата. Когато донесоха поръчката, нямах време да преглеждам нещата, но малко по-късно по време на вечеря приятелката ми забеляза, че поръчаните "прясно " изпечени хлебчета (мини пърленки) са мухлясали, отворихме целия плик и се оказа, че всички вътре са в подобно състояние. Веднага се опитах да се свържа с Т-маркет на оставения в сайта телефон за връзка. Е, уви, никой не ми вдигна, писах им мейл и прикачих снимки, 2 дни по-късно все още никой не се е свързал с мен. Моля, всички клиенти да бъдат внимателни какво си поръчват от тази верига, супер некачествени продукти, за плодовете и зеленчуците да не говорим! Вижте в галерията за какви продукти става въпрос. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg