© Blagoevgrad24.bg | | Всяка втора опаковка тоалетна хартия - с разминаване между етикета и съдържанието, това показа проучване. Повече от осем десетилетия са минали откакто за първи път на Стария континент дълги ленти хартия са били навити на руло. Днес руло тоалетна хартия може да се купи на цената на два хляба - различен грамаж, цвят, аромат.
Производителите обаче не са длъжни да информират потребителя за теглото, дължината и ширината на ролката. Някои го правят. Но екип реши да провери отговаря ли информацията върху етикета на реалността.
За целта под инспекция минават няколко вида тоалетна хартия. След измерване, се оказа, че в две трети от случаите има разминаване между обявения метраж на етикета и реално продадената тоалетна хартия. Разликата варира. В някои случаи достига и до 80 сантиметра.
За последните две години броят на производителите, които не лъжат в метрите, също се увеличава, отчитат от "Активни потребители".
Източник: bTV |