Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
"Лидл България" с важно и ключово решение
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 14:05 / 20.06.2023Коментари (0)253
©
"Лидл България" ще намали употребата на хартия с над 160 тона, като спре разпространението на хартиената си брошура в девет населени места през юли и август. Инициативата е част от цялостната стратегия за устойчиво развитие, с която веригата от години прилага мерки за съхранение на ресурсите, включително и на хартията като ценна суровина.

Пилотната екологична кампания обхваща общо 51 магазина в девет населени места - София, Пловдив, Балчик, св. Константин и Елена, Слънчев бряг, Несебър, Поморие, Созопол и Царево.

В усилията си за съхраняване на природните ресурси, смарт дискаунтърът стимулира потребителите си да използват активно онлайн брошурата, в която съдържанието е много по-богато. Тя може да бъде разгледана в мобилното приложение Lidl Plus, което предлага още разнообразие от актуални промоции, намаления и атрактивни оферти. Освен в Lidl Plus брошурата може да бъде разгледана и на място във всеки един от магазините на веригата в страната.

Хартиените брошури са от изцяло рециклиран материал, с намален формат и съкратени страници. Част от усилията за намаляване на употребата на ресурса включва разпространението им в близост до магазините да се ограничи на принципа “donut“ – в определен радиус около магазина не се разнасят хартиени копия, с което веригата спестява между 500 и 3 000 бройки на магазин всяка седмица.

Спирането на разноса на печатното издание на брошурата е поредната стъпка в посока устойчивост, която веригата прилага. В края на миналата година Lidl въведе политика всеки кашон, етикет, опаковка или продукт от хартия да е сертифициран по FSC – знак, че ресурсът идва от устойчиво управлявани гори или е от рециклиран материал.

Lidl направи и още една стъпка в посока устойчивост когато през 2021 г. въведе екологичен касов бон от иновативна сертифицирана термо хартия, който не съдържа химически оцветители, което го прави напълно рециклируем.

"Искрено се надяваме клиентите ни да припознаят и това новаторско решение. Те откликнаха веднага на пилотния ни проект за депозитна система, с който само за първите два месеца бяха предадени 1 100 000 броя пластмасови бутилки и кенове. Това показва, че потребителите са устойчиво ориентирани и заедно можем да допринесем за едно по-добро утре“. Така Борислав Хлебников, ръководител "Маркетинг и реклама" коментира спирането на хартиената брошура.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Катастрофи в България
Избори в САЩ
България и Войната в Украйна
51-ото Народно събрание
Малолетни нападнаха служител в България мол
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: