ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
МЕТРО започва масово тестване на служителите си за COVID-19 | ||||||
| ||||||
МЕТРО ще се възползва от новия масов подход за идентифициране на наличие на коронавирус чрез прилагане на PCR тестване, иницииран от вирусолога проф. д-р Радка Аргирова, екипа икономисти Асен Василев и Кирил Петков и химика проф. Николай Денков. Новият подход дава възможност на компанията да организира седмично групово тестване на проби от 20 служители с един PCR тест. В случай, че някоя от тестваните групи даде положителен резултат, тази група се изследва повторно, за да се идентифицира конкретният заболял. Методът е известен още като метод на пуловете и се ползва от медиците от десетилетия по време на епидемии от различни заболявания. Със старта на груповото тестване за COVID-19 МЕТРО ще осигури превенция за своите служители и защита на тяхното здраве и клиентите, които обслужват. Точният метод за детекция чрез PCR дава възможност за откриване на заразени лица 1-3 дни преди проявата на първите симптоми. Това ще позволи на компанията да се погрижи за потенциално заразени служители, които могат се изолират, преди да заразят останалите си колеги и ще допълни предприетите от МЕТРО мерки за безопасност. "Нашите колеги от магазините, които всекидневно обслужват клиентите в цялата страна, работят във високо рискова среда. Ние прилагаме различни мерки за безопасност – учестена пълна дезинфекция на площите в магазина и на работните им места, лични предпазни средства с висока степен на защита и променен режим на работа, който намалява контактите между членовете в екипа.“, коментира Филип Анастасиу, директор "Човешки ресурси“ на компанията. МЕТРО приема ангажимента си към здравето и живота на своите служители като първостепенна задача, грижа, която за 3-та поредна година прави компанията Топ работодател, според сертификацията на международния Top Employers Institute. "Въвеждането на седмично тестване на служителите, ще повиши многократно сигурността и защитата срещу разпространение на зараза в магазините. Това повишаване на сигурността ще има и допълнителен ефект. Превръщайки МЕТРО в по-безопасно място за работа, ние го превръщаме и в по-безопасно място за пазаруване. А това е нещо, което съм сигурен, че ще оценят и нашите клиенти.“, казва Филип Анастасиу. Освен грижата за сигурността на своите служители и клиенти, от началото на извънредната ситуация МЕТРО подкрепя и медиците на първа линия, като осигурява продукти за ястията, които някои от големите клиенти на компанията от хотелския и ресторантски бизнес доставят на ангажираните в борбата с коронавируса в няколко големи софийски болници. Отскоро МЕТРО се включи и в кампанията на Български Червен кръст, набираща средства за борба с COVID-19. МЕТРО търси и гъвкави решения за доставка на хранителни продукти и битови стоки до дома, за да намали риска за здравето на хората в периода на социална изолация. |
Още по темата: | общо новини по темата: 11953 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1993 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 23.04.2020 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета