Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Мениджър от най-голямата търговска верига на едро: Ако не са промоциите в хипермаркетите, кварталните магазини са по-предпочитани от клиентите
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 11:52 / 26.11.2024Коментари (0)323
©
Традиционната търговия у нас заема дял от около 40 %, в Европа той е 10-15 %. Това съобщи пред БНР Димитър Вутков, мениджър в екипа на най-голямата търговска верига на едро в България.

Собственици на малки хранителни магазини в цялата страна се събират , на национална среща в София, организирана от най-голямата търговска верига на едро. Тя ще се проведе под мотото "Търговията с човешко лице". В събитието ще се включат над 150 представители на традиционната търговия.

"През последните десет години около десет хиляди обекта в областта на традиционната търговия у нас са затворили. През последните четири години тенденцията се забавя. Тази година за първи път тя расте по-бързо, отколкото модерната". 

Потребителят променя навиците си на пазаруване, отбеляза още Вутков в предаването "Преди всички".

"Не мисля, че малките търговци са задушени от конкуренцията на хипермаркетите. България продължава да бъде една от държавите в Европа с най-висока честота на посещение на този тип магазини.

Българският потребител ходи през 2 - 3 дни в такива магазини, но размерът на кошницата му е изключително малък – между 10 и 12 лева. Забелязва се и все по-осезаемо свиване на асортиментните предложения от тези магазини". 

Делът на промоциите на българския пазар е един от най-високите в Европа, обясни още експертът. 

"Малките магазини нямат ресурс да организират подобни кампании. Когато говорим за непромоционални стоки обаче, малкият магазин често е по-евтин канал от модерната търговия". 

Има множество търговски подходи, с които малките магазини могат да управляват поведението на потребителите си, обясни Вутков.

"С преподредба на магазините, с правилно осветление, допълнителни промоционални активности, различен асортимент и чрез човешкото си лице те могат да се свържат с тези общности, за да бъдат предпочитан канал за българския потребител". 

Новите технологии позволяват да се автоматизират определени процеси. Въпрос на лична осъзнатост е технологията да не бъде бариера, а инструмент, посочи още той.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Природни стихии
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
Риск от чума по дребните преживни животни
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: