
ЗАРЕЖДАНЕ...
Министерството на туризма обмисля нова маркетингова стратегия | ||||||
| ||||||
Екипът на Министерството на туризма обмисля нова маркетингова стратегия, която ще бъде насочена и към разширяване на пазарите, подчерта още министър Динкова. САЩ е перспективен и желан туристически партньор и пазар за България. През 2019 г., преди пандемията от COVID-19, над 104 000 американски туристи са пътували до България. За първите 5 месеца на 2023 г., броят на гражданите на САЩ, посетили страната ни, е 30 469, което е ръст от 41% спрямо същия период през 2022 г. Комбинираните туристически продукти имат голям потенциал, тъй като традиционно американските туристи предпочитат да съчетават посещения на възможно най-много туристически обекти с едно пътуване. В този смисъл, комбинирането на основните летни и зимни туристически продукти с възможности за балнео и СПА туризъм, както и посещения на културно-исторически забележителности, би бил все по-значим фактор при формирането на предпочитанията към страната ни от американските туристи. Допълни министър Динкова и предложи България да бъде представена като дестинация на американския пазар или B2B форум още през следващата година, ако това представлява интерес за американския пазар. Развитието на българския туристически сектор е национален приоритет, отбеляза още министър Динкова. Според WTTC (Световният съвет по пътувания и туризъм), миналата година приносът на сектора на пътуванията и туризма нарасна с 25% до 10 милиарда лева, което представлява 6,5% от икономиката на България, приближавайки се до най-високата стойност от 2019 г. от 9,9% от икономиката. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1105 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/185 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg