ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Мобилен оператор изпратил на 13-годишно момче 127 SMS-а с неприлично съдържание | ||||||
| ||||||
"На 13.12.2020 г.около 23.30 вечерта детето ми е атакувано с СМС-и от номер 144344, които са с нецензурно сексуално съдържание. В първия СМС имало съобщение, че са безплатни и могат да се спрат с изпращане на СМС с текст "STOP". След като детето ми изпраща СМС със STOP, до 1 часа сутринта на 14.12.2020 номерът му постоянно получавал от 144344 СМС-и с посоченото съдържание, които детето ми е изтривало. Общо е получило за 1 час и пет минути 127 (?!?) СМС-а от въпросните мошеници“, пише бащата на невръстното момче и допълва, че след това телефонът е бил блокиран поради "значително надвишен кредитен лимит“. Тогава става известна още една нелоялна практика – мобилният оператор не е спазил уговорката в договора за кредитен лимит от 100 лв., не е изпратил предупредителни съобщения и е допуснал начисляването на сумата от 256 лв., като чак след това е блокирал изходящия трафик. В общите условия изрично се посочва, че при достигане на 75% и 90% кредитен лимит, абонатът получава СМС с предупреждение. На телефона за клиенти в четири последователни разговора изнервеният родител е получил "разнопосочни, неясни и противоречиви обяснения за високата сметка“ - от "софтуерът на телекома реагира на превишен лимит в рамките на 24 часа " до "не носят отговорност за СМС-и от трети страни". В опит да разнищи казуса, бащата установява и трето нарушение – телекомуникоционната компания не се е съобразила с изрично изразеното от него писмено искане въпросният телефонен номер да не бъде предоставян за целите на нейния маркетинг и на него да не се изпращат такива съобщения. Това е потвърдено с даденото от един от консултантите на телефона за клиенти обяснение относно изпратените непоискани съобщения, а именно, че мобилният оператор "осигурявал само ползване на мрежата към външна фирма, която използвала СМС-и от номер 144344“. "Измислените обяснения на служители на телекома, че компанията им само предоставяла мрежата си на трета страна са умишлени и целенасочени лъжи, защото няма никакво логическо обяснение защо ако само се ползва мрежата на оператора, тарифирането се извършва към договор на клиент на този доставчик“, коментира потребителят и определя това като "порочна търговска практика“, "злоупотреба с лични данни“ и "форма на психически тормоз и насилие над едно малолетно дете“. "Изпратих до КЗП жалба, на която въпреки предоставените доказателства, ми отговориха формално, че "доводите на другата страна били, че от посочения номер били изпращани СМС-и". Няма кой да ме убеди, че чисто физически дори възрастен човек, в полунощ, ще успее да изпрати 127 СМС-а с текст към номер. Някои от СМС-ите са с интервал от 3-5 секунди“, пише още бащата до НАЗП. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Това растение е изключително полезно за простатата
22:38 / 27.11.2024
Нов коледен хит, но не е на Марая Кери
16:59 / 27.11.2024
Опожарените през лятото гори в района на село Сенокос ще бъдат възстановени
16:41 / 27.11.2024
Галка от "Каризма" отново на сцената
17:04 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: