ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
"Ние, потребителите": Обикновено най-търсените стоки не попадат в кампаниите за намаление | ||||||
| ||||||
Експертът цитира данни от актуален доклад на Европейската комисия, според който през миналата година на границата на Европейския съюз са заловени близо 140 милиона фалшиви артикула, а общата им стойност от 2,7 милиарда евро е рекорд за последните 12 години. Изследователски експеримент на "Ние, потребителите“ пък е показал, че обикновено най-търсените стоки не попадат в кампаниите за намаление. "Един месец преди Черния петък направих екранни снимки на предлаганите от няколко електронни магазина за техника телефони, таблети, телевизори. Оказа се, че изведените на първа страница артикули като препоръчвани от търговеца и като най-търсени от потребителите изобщо не фигурират в неговата вече течащата към настоящия момент кампания за Черен петък. Това потвърждава хипотезата, че обикновено в тези кампании се предлагат стоки, които са по-малко търсени и с по-лоши характеристики.“, изтъкна Руменова пред БНТ. "Различни проучвания сред възползващите се от Черния петък потребители показват, че голяма част от тях се разкайват от покупката си, защото тя е била резултат от импулс. В едно последно изследване на тази тема 76% от респондентите споделят, че съжаляват за дадените от тях пари. Привлечени от високия процент отстъпка, те са посетили магазина, видели са намаление на много малък брой от предлаганите за продажба стоки и накрая са си купили друго нещо, което изобщо не е намалено или отбивът от цената е значително по-малък“, разказа още тя по повод запитването от водещата Христина Христова как тази масова психоза влияе на равносметката, когато по-късно поставим чертата. Руменова потвърди, че при обявяване на намаление търговецът следва да посочи и периода на кампанията, като уточни, че той не може да е по-кратък от един работен ден и по-дълъг от 30 дни. Габриела Руменова призова електронните търговци в навечерието на по-активното пазаруване да ревизират договорите си със своите доставчици и с куриерските служби, както и информацията към потребителите за сроковете за доставка. "Ако считат, че няма да се справят – дали защото няма да пристигнат при тях стоките и после да ги изпратят до клиентите им навреме или защото спедиторските фирми ще са по-натоварени, да информират предварително потребителите, тъй като за тях е важно кога ще си получат стоките“, препоръча тя. При забавяне при доставката на онлайн покупка, отговорен е търговецът и той не може да ни препраща към куриерската служба, тъй като нашите отношения са с него, добави експертът по потребителски права. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
50-годишен мъж от Сандански получи шанс за втори живот
13:09 / 16.11.2024
Само на 6 км от Кюстендил се намира нещо уникално за България
08:01 / 16.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: