Новите лични карти с чип от началото на 2017 г. | ||||||
| ||||||
Вкарването на чип в личните карти ще позволи те да бъдат използвани за електронните услуги, които би трябвало да започнат да предоставят повечето министерства след предстоящото създаване на държавната агенция "Електронно управление" и държавното предприятие "Единен системен оператор". Услугите ще работят чрез портал за е-управление, който беше създаден още по времето на НДСВ, но все още не работи. Идеята е гражданите да го използват, за да получат услуги, като се регистрират с новите си лични карти и плащат с тях. В системния интегратор ще се съхранява информацията, постъпила от всички регистри за един човек. При заявка за услуга ще се прави проверка на самоличността му. Например ако гражданинът иска да получи скица на имота си, интеграторът ще проверява дали той е собственикът или е наследник. След като бъдат направени всички справки, интеграторът ще казва на кои регистри колко трябва да се плати и ще издава документ за плащане на услугата, пак с картата. Изданието уточнява, че през 2017 г. изтича договорът със "Сименс" за издаване на сегашните лични карти. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg