ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Обясниха как да се регистрираме в бюрото по труда без посещение на място | ||||||
| ||||||
Онлайн регистрацията е достъпна чрез ЕДИНЕН портал за достъп до електронни административни услуги на ДА ЕУ, раздел "Социални дейности“/"Безработица и насърчаване на заетостта“. За регистрация може да се ползва и електронната поща. Подробна информация е качена на официалната електронна страница на Агенцията по заетостта: https://www.az.government.bg/pages/lesni-stupki-za-registracia-v-buroto-po-truda-bez-registracia/ Напомняме, че в условията на извънредно положение бюрата по труда в цялата страна работят и продължават да приемат клиенти в офисите си при засилени предпазни мерки, включително и свързани със спазването на карантинния срок за завърналите се в чужбина. На всички лица, които се регистрират в бюрото по труда, в деня на регистрацията се предлага подходящо за тяхното образование и квалификация работно място, при наличие на такова. В условията на извънредно положение също е налице търсене на работна сила, а заявените работни места са публикувани в сайта на Агенцията по заетостта. Особено важно за лицата, които не ползват електронните услуги на Агенцията по заетостта и/или на НОИ и не се възползват от отложените срокове, е да знаят, че трябва да предвидят повече време за подаване в бюрото по труда на двете заявления за регистрация като безработни и за обезщетения за безработица, както и да разполагат с документ за самоличност. Информация във връзка с получаването на обезщетения за безработица може да се намери на официалния сайт на НОИ, както и на посочените на него телефони. Агенцията по заетостта информира своите настоящи и бъдещи клиенти, че със Закона за мерките и действията по време на извънредно положение, нормативно определените срокове за осигурените лица, каквито са повечето останали без работа, спират да текат за периода на извънредното положение. Заявления, жалби и други документи във връзка с паричните обезщетения могат да се подават по електронен път или чрез лицензиран пощенски оператор към съответното териториално поделение на Националния осигурителен институт. Документите, включително и за получаване на обезщетения, ще се смятат за подадени в срок, в случай че са подадени до 14 дни след отмяната на извънредното положение. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: