Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Официално: Изграждат първия по рода си завод за електромобили у нас
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 09:23 / 10.07.2021Коментари (2)610
©
Днес в 11.00 ч. в министерството на икономиката министър Петков и представители на германски производител на електромобили ще подпишат документи, с които се финализира процедурата за започване на инвестиционния проект на компанията в България.

С официалната церемония ще бъде дадено началото на инвестиция за изграждането на първия по рода си завод за електромобили у нас. След подписването министърът на икономиката и представителите на компанията ще дадат брифинг за медиите.

Официалната церемонията ще се състои в сградата на министерството на икономиката на ул. Славянска 8.






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 10.07.2021 г.
0
 
 
* Изгледах следното видео (в YouTube: x9g8EeOLpBo), подробно показващо техническото изпълнение на колата от тази новина. Съдейки по него, се забелязват сериозни пропуски по отношение на сигурността и здравината, поради които дори и при катастрофа с по-ниска скорост човек е "пътник" (в лошия смисъл на думата). Престъпление е да се произвежда кола с подобна конструкция, защото предварително е известно, че не може да предложи необходимото ниво на сигурност за пътниците в купето. С някои промени на кючови места и при запазване на относително същото тегло, тръбната рама може да се направи значително по-здрава в случай на сблъсък. Влошена е и видимостта поради дебелите А-колони, които биха мгли да бъдат с поне 20 мм по-тесни при запазване на същата здравина. * Сглобката на купето също е на незадоволително ниво и ясно си личат назъбените ръбове между отделните панели. Вратите, например, на някои места са с повече от 10 мм по-изпъкнали от задните калници и са признак за възможни течове през гумените уплътнения и/или за недобра шумоизолация. При други панели също се забелязват големи несъответствия. Всичко това е поправимо, ако се разработят нови панели с по-добро качество, но в сегашния си вид ще е минус за пазарното осъществяване на модела, защото сглобката излъчва ниско качество. * Може би най-големият недостатък на колата е малкото пространство в сравнение с това, което би могло да бъде. А-колоните и Б-колоните на покрива са твърде близо до раменете и значително по-навътре от калниците, което ограничава пътническото пространство. На картинка може и да изглежда "по-яко" така с раздути калници, но при практическата употреба на колата тясната кабина ще е явно неудобство. А предвид цената, малкият размер на пътническото пространство ще се окаже препъникамък за решението на възможните купувачи дали да заложат точно на този модел или на такъв от друга фирма, който при сходна цена е по-обемен и с по-голям пробег. * Обтекаемостта на колата е лоша на много места по купето и веднага се набива на очи пълната липса на редица съвременни решения за нейното подбрение. А това води до по-кратък пробег и повишени равниша на шума при движение. Големите завихряния в задницата пък ще доведат до колебливо поведение на пътя при скорости над 40-50 км/ч. * Следващото голямо недоразумение при проектирането на колата е в решетката за въздушния филтър за купето, намираща се пред челното стъкло. Тя е трудна за почивстване (да не кажа и невъзможна), през нея лесно ще преминават и ще се задръстват боклуци, прах и вода, а всичко това ще доведе до преждевременната нужда от посещения в сервизния център за смяна на филтъра и почивстване на решетката. * Необичайно силно издадените панти на задната врата са буквално опасни за човек, ако недай си боже се стигне до удар на главата в тях при товарене/разтоварване на багаж. А това е сравнително вероятно, имайки предвид колко наблизо една към дрга са двете панти. * Калобраните също са лошо проектирани, което води до поредица от недостатъци: а) Лесно ще допускат мръсотия и вода към тръбната рама, които ще остават там задръстени и с течение на времето хем ще разяждат материалите, хем и ще добавят нежелано тегло; б) Не успяват да предпазят боята по ръбовете на панелите и така ситните камъчета ще я издраскат след известна употреба; в) Влошават обтекаемостта. * Във вътрешността лошо впечатление правят няколко неща: а) Лъскавата пластмаса около централния екран "магнит за отпечатъци", ще се надраска бързо и ще изисква често бърсане. Също и ще предизвиква нежелание отблясъци под ооределени ъгли на попадане на слънчевата светлина там от посока 3/4 отзад; б) Непосредствено зад кутията на централния екран има дебела лабина, в която ще навлизат боклуци, а наклонът на кутията отгоре още повече спомага това да се случва; в) Кормилото има няколко ръба, които са неудобни при захват с ръцете; г) Липсва дори обикновена жабка и вместо това има полица, която обаче няма ограничителен ръб в задния си край и така поставените там предмети лесно биха паднали при каране на колата по наклон нагоре или при по-рязко ускорение; д) Ужасно неудобни кутии зад предните колела, които възпрепятстват нормалното разполагане на краката на водача и на пътника до него. Това ще доведе до неприятни усещания и схващания, тъй като по време на пътуване краката ще трябва да са разположени под лек страничен ъгъл; е) Уплътнението на всяка врата свършва и започва точно на най-неподходящото място, където обичайно попадат най-много мръсотии и вода; ж) Опасна форма на кутията и корите под кормилото, които при челен сблъсък на колата ще са предпоставка за тежки травми и счупвания в областта на коленете; з) Подлакътните в корите на вратите са видимо много неудобни и не могат да предоставят необходимата устойчивост за ръцете по време на пътуване; и) Вътрешните дръжки на вратите са неудобни; й) Праговете са твърде широки, което за градска кола и очакванията от по-чести влизания и излизания е явен недостатък; к) Оформлението на вътрешността е далеч от красиво и това също би оказало влияние над продажбите на колата. * При един по-обстоен преглед на живо сигурно бих забелязал още редица проблеми, но дори и гореизброените са твърде много за един модел, който тепърва ще трябва да се произвежда и да се бори на пазара срещу все по-силната силната конкуренция от страна на големите и доказали се производители, предлагащи много по-високо качество. Най-важното при разработката на една кола (а и не само) е да може да се направи безпристрастен и добър разбор на всичките явни недостатъци, като те следва да бъдат отстранени още преди започване на производството.
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Лудогорец в Лига Европа 2024/25
Газови доставки
Риск от чума по дребните преживни животни
Отношенията София-Скопие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Благоевградчани във facebook
RSS за новините
Статистика: