Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Официално съобщение от "Банка ДСК"
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 17:31 / 26.07.2024Коментари (1)943
©
Официално съобщение от "Банка ДСК":

Уважаеми клиенти

В периода от 20:30 ч. на 02.08.2024 г. (петък) до 20:00 ч. на 03.08.2024 г. (събота) ще извършим техническо обновяване на нашата банкова система с цел да подобрим клиентското изживяване. Основните картови услуги - теглене на пари от банкомат и плащане с карта и дигитален портфейл на ПОС устройства във физическите търговски обекти, ще работят без прекъсване. Ще има временни ограничения в другите услуги на банката.

Кого засяга планираното обновяване на системата?

Индивидуалните и бизнес клиенти на Банка ДСК.

Кои услуги ще бъдат достъпни в периода на обновяване?

Теглене с карта на банкомат и плащане с карта и дигитален портфейл на ПОС устройства във физически търговски обекти.

Кои услуги ще бъдат временно ограничени?

Мобилното (DSK Smart, DSK Mobile и DSK Business) и онлайн банкиране (ДСК Директ, ДСК Директ за бизнес, Multicash);

Онлайн покупките с карта.

Ще работят ли офисите с удължено работно време на банката?

Офисите ни в Сердика Център София, The Mall София, Мол София, Гранд Мол Варна и Тера Център Габрово няма да обслужват клиенти след 20:30 ч. на 2-ри август, както и на 3-ти и 4-ти август 2024 г.

Кога ще бъдат възстановени всички услуги?

Очакваното време за възстановяване на всички услуги е 20:00 ч. на 3-ти август (събота).

КАРТИ:

Мога ли да тегля пари от картата?

Да, тегленето на пари от банкомат и извършване на плащания на физически ПОС терминал ще бъде достъпно. 

Ще мога ли да променя лимита по картата ми?

Услугата по промяна на лимит по карта ще бъда недостъпна в периода на техническо обновяване. За ваш комфорт ви молим да планирате предварително наличността и лимитите по вашите банкови карти. 

Ако трябва да блокирам картата си, напр. ако е изгубена, как и къде да го направя?

В случай на изгубена или открадната банкова карта, молим да се свържете с нашия Контактен център на *2375 / 0700 10 375. Възможно е в този период да има натоварване при свързването с Контактния център, затова молим за вашето търпение. 

Как ще мога да добавя картата си в Google Walletили Apple Pay?

Тази услуга няма да бъде достъпна в този период. След приключване на техническото обновяване можете да добавите своята карта към дигитален портфейл чрез мобилното банкиране, както и чрез добавяне директно през wallet-а и допълнителна идентификация през специално създадената за целта страница на банката.

Как ще мога да преиздам картата си?

Преиздаването на дебитна или кредитна карта ще бъде временно ограничено в периода на техническо обновяване. Заявка за преиздаване можете да направите след възстановяването на всички услуги, планирано за 20:00 ч. на 3-ти август.

Как мога да активирам временно блокирана от мен карта?

Услугата по активиране на временно блокирана карта ще бъда недостъпна в периода на техническо обновяване. За ваш комфорт ви молим да планирате предварително необходимостта от актуализиране на статуса по вашите банкови карти.

ПЛАЩАНИЯ:

Ще мога ли плащам с карта и дигитален портфейл на ПОС устройство?

Да, плащането на ПОС устройства с карта и дигитален портфейл, като Google Wallet и Apple Pay, ще бъде достъпни във физическите търговски обекти. 

Ще мога ли да плащам с карта в интернет?

Възможни са смущения при изпълнение на онлайн плащания с карта в този период. 

Не можах да платя онлайн, каква е алтернативата?

Възможни са смущения при изпълнение на онлайн плащания с карта. Пълната функционалност ще бъде налична след 20:00 ч. на 3-ти август (събота). Молим да планирате предварително своите банкови операции. 

Мога ли да получа превод по сметка междувременно?

Не, получаването на преводи по вашата сметка ще бъде временно недостъпно в този период. 

Ще мога ли да изпращам пари по мобилен номер с BlinkP2P?

Услугата за моментни плащания по мобилен номер Blink P2P ще бъде временно ограничена до приключване на планираното обновяване. 

Ще се извършват ли плащания на битови сметки в този период?

Плащането на битови сметки през електронното и мобилното банкиране ще бъде недостъпно по време на обновяването на системите. 

Ще мога ли да прехвърлям суми между моите сметки?

Прехвърлянето на суми между мои сметки ще бъде временно ограничено в този период. 

Ще мога да пазарувам в търговските и онлайн обекти със стоков кредит?

Услугата "Стоково кредитиране“ няма да бъде достъпна в периода на техническо обновяване.

НАЛИЧНОСТИ И ИЗВЕСТИЯ:

Как мога да проверя наличност по сметка/ дали имам превод?

Наличността по вашата сметка в периода на техническо обновяване ще можете да проверите само чрез услугата "Справка по сметка“ на банкомат при наличие на банкова карта към съответната сметка. След възстановяването на всички услуги, ще можете за целта да използвате и мобилното и електронно банкиране на Банка ДСК. 

В този период ще получавам ли SMS за извършените транзакции с банкова карта на АТМ и ПОС терминални устройства?

Възможни са смущения при изпращане и получаване на SMS известяванията в този период. 

След завършване на техническото обновяване на системите ще виждам ли информация за салда по сметките, детайли по направените трансакции?

Да, след приключване на актуализацията на нашата система ще имате достъп до вашата финансова информация, включително салда по сметки и детайли по направени трансакции. 

По време на обновлението има ли риск за данните ми?

Вашите лични и финансови данни няма да бъдат засегнати по никакъв начин от техническото обновяване на системите ни. 

Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за проявеното търпение! 






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Сетихте се, точно в сезон на отпуски и почивки и пак уикенда, то не беше "Коле получи ли" и какво ли не. На Крауд страйк обновлението в петък, което блокира сумати компютри на летища и какви ли не институции, на нищо не Ви научи - пишман специалисти.
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Световна черна хроника
Зима 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
България в еврозоната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Благоевградчани във facebook
RSS за новините
Статистика: