ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
От Mtel умишлено премълчавали важно условие | ||||||
| ||||||
Телекомът умишлено е премълчавал важно условие, според което при закупуване на предплатени пакети услуги клиентът губи на всеки 90 дни парите по сметката си, ако до края на този период не презареди със сума над определена стойност. Тази информация е фигурирала само на интернет страницата на мобилния оператор. Липсвала е обаче в офисите му и върху опаковката на картите Prima, където би била полезна на потребителя непосредствено преди вземането му на решение за покупка. В търговския обект е било налично единствено неактуално ръководство, според което картата се дели на два периода - активен, в който абонатът може да получава и генерира обаждания и кратки текстови съобщения (12 месеца от датата на активиране) и допълнителен - пасивен, в който е възможно само приемането на обаждания и съобщения (последният 13-и месец). Според тези стари условия, при презареждане с 10.00 лв. клиентът удължава с една година активния период на предплатената си карта и с един допълнителен месец пасивния. В резултат от прилагането на цитираната практика потребителят остава с впечатлението, че ще може да ползва сумата по своята сметка през целия период на валидност на картата. Влязлата в сила заповед на КЗП отнема възможността на мобилния оператор да подвежда по такъв начин потребителите занапред. Наложена е санкция в размер на 10 000 лв. с наказателно постановление, което търговецът обжалва. Съвети към потребителите: - Настоявайте да получите пълна, вярна и разбираема информация за основните характеристики на услугата и условията за ползването й. - Не бързайте да сключите сделка преди да се запознаете с всички условия и да се уверите, че те са изгодни за Вас. - Търсете консултация винаги при съмнение, че информацията е непълна или неясна. Препоръки към търговците: - Необходимо е на потребителя предварително да бъде предоставена информация за всички съществени характеристики на услугата и условията на сделката, както и да му се даде възможност да се запознае с тях. - Информацията трябва да е ясна и достъпна. - При необходимост консултантите могат да дадат разяснения, които обаче да не въвеждат в заблуда. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 15.02.2017 г.
0
на 30.01.2017 г.
0
Aнонимен
на 30.01.2017 г.
0
на 29.01.2017 г.
+3
на 29.01.2017 г.
0
на 29.01.2017 г.
+7
на 29.01.2017 г.
+4
на 29.01.2017 г.
+4
на 29.01.2017 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета