Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Представиха горещ телефон за сигнали за нередности в транспорта
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 21:11 / 06.07.2011Коментари (1)177
© Blagoevgrad24.bg
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски представи днес директния телефон 02 940 9400 и специалния интернет сайт www.transportinfo.bg, на които гражданите ще имат възможност да подават сигнали за нередности в транспорта.

"На всички подадени сигнали ще се реагира адекватно и максимално бързо, като операторите при необходимост ще предават сигналите към други компетентни институции", каза министър Московски. Той призова всички граждани да използват телефона при основателни причини.

Системата за подаване на сигнали е създадена по инициатива на министър Московски и е част от предприетите мерки за подобряване на безопасността и контрола в транспорта, както и на транспортното обслужване в страната.

Телефонът за сигнали дава възможност чрез един номер 02 940 9400 гражданите да подават сигнали, свързани с автомобилния превоз на пътници и товари, както и с железопътния и водния транспорт.

До момента хората можеха да сигнализират за нередности и проблеми в различни видове транспорт и свързаните с тях администрации на различни телефонни номера. С единния телефон обажданията за отделните транспортни сектори се поемат на едно място. До момента гражданите не можеха да проследят пътя на обработка на сигналите. Вече всеки сигнал се регистрира в централна електронна информационна система на МТИТС и във всеки момент чрез сайта www.transportinfo.bg може да се проследи неговия статус.

Когато гражданин набере телефона, гласово съобщение го насочва към конкретната транспортна сфера. След натискане на бутон - например 1, той се насочва автоматично към представител на отговорната администрация. Служителят записва имената, телефонния номер, електронния адрес и конкретния казус, след което дава входящ номер, с който жалбоподателят може да следи развитието на проверката по случая на страницата на портала и накрая да получи отговор какво е предприела администрацията.

Телефонният разговор се таксува според тарифния план на оператора на жалбоподателя. Сигналите се приемат в рамките на работното време на администрацията, като няма да се обработват анонимни сигнали. Максималният срок за отговор е 30 дни.

Към момента на портала са достъпни и някои информационни услуги за пътнотранспортната обстановка в страната. Предстои включване на актуална информация от всички транспортни сектори, както и създаване на организация с други ведомства.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
глас в пустиня... все едно ако кажа че линия 1 е най окаяната някой ще ги смени... да не забравяме каде живеем и всяко едно такова нещо е пране на пари
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2023 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Рокади в ДПС
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Задържаха шестима началници на полицията в Петрич и Сандански
Зима 2024/2025 г.
50-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Благоевградчани във facebook
RSS за новините
Статистика: