ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Производител: Колкото повече процента вода има в един продукт, толкова печалбата е по-голяма | ||||||
| ||||||
Един от земеделските производители обясни пред БГНЕС, че има 100 декара лозови насаждения, от които произвежда грозде и предлага различни видове вина. "Предлагаме вино от последна реколта, както и отлежали в бъчви", посочи Илиян Габровски. Той отбеляза, че няма конкретно вино, което да се купува най-много, защото всеки клиент има различен вкус. "Има хора, които обичат бели вина, други червени вина, някои розета, по-ароматни вина, други стари вина. По-младите вина са по-евтини, по-старите вина са по-скъпи", уточни той. "Вината са скъп продукт и има много разходи по отглеждане на лозята", обясни Габровски и уточни, че при формиране на цената на виното не влиза само само себестойността на самата суровина и трудът, който влиза в продукта. "Във винопроизводството цената се определя и от избата, традицията, региона, и маркетинга и рекламата", добави земеделския производител. Габровски посочи, че те произвеждат вино от 500 години. "Аз съм наследник на винарска фамилия, дядо ми се е занимавал с винопроизводство, и аз продължавам неговия занаят", отбеляза той. По отношение на това дали според него веригите слагат висока надценка на продуктите, Габровски посочи: "Има надценка. Аз съм производител и разходите в производството са доста, но и има надценка. Търговците имат големи разходи по реализацията и си слагат по-голяма надценка от тази, която се говори за 10-20%, защото пазарът е малък. Пазарът е свит и няма това текучество на стокооборота", обясни той и добави, че с рекламна стратегия големите търговски вериги също са обърнали тенденцията. "Те от винарството или от друго място го видяха, и го прилагат в продукти за масова консумация, които са основни хранителни продукти. Виното е луксозен продукт, при него може да има по-голяма надценка, защото там има традиции във винопроизводството и самата цена на виното. Продукти, които са за масова консумация като хляб, олио, месо, сирене, мляко, там ги купуват евтино, пускат ги скъпо, правят се отстъпки, и те пак печелят при направени отстъпки 50%. Там е сбъркана търговията нещо с надценките", категоричен е земеделският производител. Той коментира и информационния сайт, който служебното правителство направи, за да се представят цените на основните хранителни продукти от суровина до краен продукт в магазина. "Цената не е само това, което е обявено. В една цена влиза и качеството на продукта. Много е занижено качеството. В голям процент от продуктите, които са на пазара, имат колкото може повече вода. От водата се печели най-много, колкото повече процента вода има в един продукт, толкова печалбата е по-голяма. Няма качество на продуктите", подчерта той и добави, че много производители в България слагат калций в сиренето. |
Още по темата: | общо новини по темата: 391 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/66 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Велинград отстъпи първото място по скъпи оферти за Нова година
12:11 / 24.11.2024
Ще увеличат ли двойно цената на "Синята зона" в Благоевград?
08:50 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: