ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Пътниците все по-доволни от услугите на летище "София" | ||||||
| ||||||
В последното тримесечие на 2022 г. 350 анкетирани пасажери на столичния аеропорт отчитат като силни страни транспортния достъп, ефективността на регистрацията за полет (check in), близостта на гейтовете и осезаемото подобрение в качеството на безжичния интернет, сочат резултатите на проучването. Към времето, необходимо за задължителните проверки за сигурност, пътниците се отнасят с разбиране, което прави впечатление спрямо други европейски летища където чакането от 4 часа и повече беше често срещано през 2022 г. С 4.15 т. от общо 5 пътниците оценяват времето необходимо за преминаване на тази проверка. Хората се доверяват на здравословната и безопасна среда, която предоставя летище "София" – оценка от 4.02, и отчитат положително готовността на персонала за съдействие на всички етапи от преминаването през терминалите. Тук най-висока е удовлетвореността на пътниците от дружелюбното отношение на служителите на гишетата за регистрация за полет – 4.51 при максимално 5. Резултатите от проучването сочат като области за подобрение чистотата на санитарните помещения (3.01 т.) и разнообразието от места за хранене (3.83 т.) и от търговски обекти (3.68 т.). По тези теми летищната управа вече изпълнява програма за подобрение, която включва възлагане на почистването на авторитетната германска компания Dr. Sasse, включително роботизиране на част от дейността и изграждане на напълно нови безмитни магазини на площ от близо 2000 кв. м. от един от най-големите травъл ритейлъри в света Dufry. Проучването на качеството на летищното обслужване ASQ (Airport Service Quality) си извърша по единна глобална методология и обхваща мнението на пасажерите за всички аспекти на летищното преживяване - от транспорта до и от аерогарата, през всички формалности и възможности за пазаруване, хранене и забавления, до изходите за отвеждане към самолета. Летище "София" ще разчита на проучването като ориентир за напредъка в изпълнението на стратегията за трансформация в петзвездна регионална аерогара. "Проучването е ориентир за това къде сме ние спрямо останалите. Резултатите са обнадеждаващи на този етап и без да подценяваме голямата работа която ни предстои, вярваме, че сме на прав път. Обратната връзка от клиентите е наистина важна за нас, ще продължим да работим за тяхното по-добро преживяване “, каза директор "Терминали“ Андраш Абел, който допреди да се присъедини към екипа в София, работеше на летище Будапеща. |
Още по темата: | общо новини по темата: 40 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/7 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: