
ЗАРЕЖДАНЕ...
Свидетели на случката в столично заведение: Клиентът беше пиян, дрогиран и нагъл, обижда и плю по служителя! | ||||||
| ||||||
След като саморазправата става популярна, служителят е уволнен от неговия работодател Ричард Алибегов, който е и председател на Българската асоциация на заведенията. Очевидци на случилото се обаче споделиха за Varna24.bg, че случаят има предистория. Клиентът, станал обект на "звучния шамар", е бил видимо пиян или под въздействие на дрога, държал се е хипер нагло със служителя, обиждал го, псувал го е и дори го е наплюл. Въпреки старанието на работника да запази самообладание, унижението явно му е дошло вповече. Заведението на Алибегов в центъра на София е предпочитано място за много столичани и гости на града. От свои източници медията ни научи, че сред клиентите, отличаващи се с особена наглост и цинизъм са били още Георги Смерджиев и приятелката му, полицайката Симона Радева. Работещи във варненски заведения споделят, че ежедневно са подложени на силен стрес, унижения и обиди от невъзпитани и арогантни посетители. Честа практика е бармани, сервитьори и управители да заплащат сметката на клиенти, които са избягали от заведението след обилно похапване и пийване. Затова работещите в бранша считат, че колегата им от столичното заведение не бива да бъде съден толкова сурово и може да бъде глобен, но не и уволнен. Те са категорични също, че максимата "Клиентът винаги има право" трябва да бъде заменена с тази "Всеки труд заслужава уважение!". |
Абонирайте се за mail бюлетина ни ! | |
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона. | ![]() |
e-mail: |
Ще почивате ли идната зима? | |
Да, в България | |
Да, в чужбина | |
Не | |
Не съм решил/а още |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg