ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Транспортният министър: 4710 влака имат закъснения от началото на 2021 г. | ||||||
| ||||||
Това заяви в "Денят започва министърът на транспорта Георги Тодоров. По думите му хигиената е занижена, дори новите подвижни електрически локомотиви не са оборудвани по отношение на една система за безопасност и не кореспондират с европейската практика. "Сега можах да си направя пълна картинка на състоянието на холдинга, излязоха вече и одитните доклади в окончателния им вид. След като се запознах с тях, взех това решение да освободя изпълнителния директор и председателя на Съвета на директорите. Не смятам, че трябва да бездействам и да насърчавам недотам доброто оперативно управление на холдинга", категоричен беше министър Тодоров. Той уточни, че има доста задължения, които се формират по отношение на забавяне или неплащане на инфраструктурни такси към Национална компания "Железопътна инфраструктура". Според него те не се плащат заради липса на финансов ресурс или заради лошо управление на този финансов ресурс. "Последните години държавата доста направи за холдинг БДЖ, покриха се всички кредити, които имаше към финансовите институции. Стъпките, с които се върви напред от холдинга, в частност и на товарни и на пътнически превози не са достатъчни и те по никакъв начин не кореспондират с очакванията на обществото", каза още транспортният министър. На новото ръководство министърът ще постави задачата да помисли и да предложи график за движение на влаковете, който да снижи в голяма степен закъснението им. Много по-строга финансова дисциплина трябва да има според него, за да може този финансов ресурс да се управлява по най-ефективния начин. Цените ще се повишат тогава, когато се предложи качествена нова услуга - допълни министърът. По отношение на пътническите превози основният източник на приходи са билетите. А при товарните превози - цената на услугата, която предлагат към съответните товародатели. "Пандемията се отрази доста по-тежко по отношение на пътнически превози, защото имаше локдауни, карантини, хората спряха да пътуват масово. При товарните превози тя не се отрази така чувствително", обясни Тодоров. Той призна, че заплатите не са достатъчно високи, но и поради тези ниски нива на заплащане има отлив на желание за работа в железниците и машинисти предпочитат да работят в "Метрополитен" вместо в БДЖ. |
Още по темата: | общо новини по темата: 244 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/41 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: