Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Туроператор: България остава в дъното на класациите за летни дестинации, когато няма реклама до европейските туристи
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 11:58 / 02.08.2023Коментари (0)313
© Фокус
По-голямата част от българските туристи се опитват да организират почивката си сами. До туроператори се стига след един или два неуспешни опита за организиране на почивка. Туроператорите и агентите са използвани по-скоро като консултанти. Това каза туроператорът Светла Тагарева в предаването "Денят на фокус" на Радио "Фокус".  

Тя обясни, че юли и август са месеци във високия сезон и са най-предпочитаното време за почивка и е нормално цените през този период да са по-високи, отколкото през крилата на сезона – май, юни и септември. В същото време през август доста места по българското Черноморие предлагат оферти в последния момент с намаление и хората, които нямат резервация, могат да се възползват от по-ниски цени.  

Туроператорът обясни, че ол инклузив туризмът не е особено предпочитан през тази година. "При нас 60% търсят ол инклузив, но другите 40% категорично отказват настаняване с ол инклузив на българското Черноморие и избират малки семейни хотели, които им предлагат опцията или само със закуска, или места без изхранване. Получаваме обратна връзка от нашите клиенти и установяваме, че като цяло тези, които са избрали настаняване без изхранване и са избирали сами заведенията за хранене, са доволни от хотелската база и предоставените им услуги. Тези, които са избрали ол инклузив, до голяма степен също са доволни, но определено с коментари относно качеството на храната. Т.е. отново, за поредна година получаваме негативи за това какво се случва на място с изхранването“, обясни Светла Тагарева.  

По думите й в началото на летния сезон е имало негативна кампания, свързана с евентуално замърсяване от "Нова Каховка“, насочена срещу туризма по Българското Черноморие. "Не мога да твърдя умишлено или не, но мога да кажа фактите. Всички ранни резервации, които бяхме приели за туристи по Българското Черноморие – нямаше клиент, който да не ни се е обадил с молба или да му променим резервацията за друг период, или да я отменим, или да го пренасочим към друга дестинация. Тогава настъпи лека паника и объркване сред българските туристи, защото всеки един човек най-вече цени безопасността си“, обясни туроператорът.  

Светла Тагарева подчерта, че националният бюджет за реклама на туризма е от съществено значение. Бюджетите на съседните ни Турция и Гърция са десетократно по-големи от нашия, обясни тя. "Ние като дестинация, дори да имаме по-добри условия, по-добри плажове или да предложим нещо доста по-ексклузивно като услуга, в крайна сметка тя не достига до крайния потребител, защото тези бюджети за реклама ги нямаме. От друга страна, българските хотелиери, които трябва да рекламират своя продукт като частни лица и собственици, го правят по коренно различни начини и дори и те след Covid-19 намалиха доста бюджетите си за реклама, защото разчитат на постоянните си клиенти. Така дестинация "България“ остава винаги някъде в периферията. В съзнанието на българския турист се наслагват едни прекрасни картини от Турия и Гърция с едни чисти води и безкрайни плажове, което не означава, че в България ние нямаме и прекрасни плажове, и прекрасни хотели, и места за настаняване“, посочи туроператорът.  

Като богатство на ресурсите България има много повече какво да покаже, смята тя. "Но за съжаление, когато до европейските туристи не достига адекватна реклама, която да ги привлече и да ги грабне, България остава в дъното на класациите за летни дестинации“, добави Светла Тагарева.

Още по темата: общо новини по темата: 1105
05.02.2024 »
30.11.2023 »
23.11.2023 »
21.10.2023 »
14.10.2023 »
11.10.2023 »
предишна страница [ 1/185 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
В столичния кв. "Младост 1" откриха труп на жена, има следи от насилие
Риск от чума по дребните преживни животни
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: