ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Внимавайте! Продават ни неоправдано скъпи продукти след презентации, но дали можем да ги върнем? | ||||||
| ||||||
"В поканите обикновено има изображения на продуктите, но не и техните цени, което не дава възможност на потребителя предварително да се информира колко ще струва. Впоследствие на презентациите бива убеден да си купи нещо, което не иска, а то е доста по-скъпо. Презентациите се провеждат в следобедни часове и в работни дни - не се очаква, че ще дойдат хора, които са заети с работни процеси, а по-скоро пенсионери или социално слаби", коментира Габриела Руменова - основател на платформата "Ние, потребителите". Предлагат се най-често скъпи продукти за дома, сред които прахосмукачки, а също и козметика. Хората биват убеждавани, че болките им ще изчезнат, използвайки "магически" уред, стана ясно от думите на госта. Предлага им се и сключване на потребителски договор, като се създава усещането, че не могат да се освободят от покупката. "Най-големият риск е да отидем неподготвени и да се поддадем на внушенията. На място хората имат много малко възможности за реакция. Търговецът е длъжен да предостави стандартен формуляр за отказ от стоката и разваляне на договора в 14-дневен срок. В този срок хората трябва да изпратят продукта на търговеца и той да им възстанови сумата", обясни Руменова пред Bulgaria ON AIR. Тя уточни, че едно от условията за връщане на стоката е да не сме ползвали закупения продукт. "Имахме случай с презентация на прахосмукачка с посещение в дома. Беше направен опит потребителят да упражни отказ. Прахосмукачката уж беше тази, която той трябваше да закупи. Излязоха със становище, че тя вече е ползвана. Това е злоупотреба. Трябва да можем да добием реална представа за продукта", даде пример Руменова. Гостът подчерта, че трябва да си търсим правата. Задължително трябва да осигурим писмена кореспонденция с търговеца и да пазим платежните документи. След това търсим компетентните институции, ако не получим това, което ни се полага по закон, разясни основателят на "Ние, потребителите". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: