ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Водим преговори за привличане на повече немски туристи за следващото лято | ||||||
| ||||||
Министърът е на работно посещение в Германия, където с представители на международния туроператор обсъди инициативи за увеличаване на туристите към България и пренасочване на туристическите потоци към страната ни в ситуацията след обявения фалит на най-стария световен туроператор "Томас Кук“. Германия е ключов пазар за българския туризъм, тя се нарежда в топ 3 на страните, от които България посреща най-много гости. За нас е изключително важно да привлечем германските посетители чрез разнообразни продукти и услуги, така че да увеличим туристите в месеците май, юни и септември, заяви министър Ангелкова. Тя посочи още, че страната ни е позната като стабилна дестинация за организиран туризъм и е много важно туроператорите от ранга на DER Touristik да насочат програмите си към България за сезон 2020 и за следващите години. Летният туризъм формира около 60% от общите туристически посещения в България, отбеляза министър Ангелкова и подчерта, че туризмът е национален приоритет и благодарение подкрепата от българското правителството за 2020 г. ще действа специален механизъм за насърчаване на организирания туризъм през маркетинга и рекламата към структуроопределящите за страната туристически пазари. Идната седмица в България се очакват представители на DER Touristik за подготовката на сезон 2020 г, стана ясно на срещата. От своя страна д-р Инго Бурместер заяви, че България е много важен пазар за компанията. Страната Ви е красива и приятелски настроена, ние искаме да работим с нея и да стабилизираме чартърите към България, каза той. Министър Ангелкова благодари за полезната среща и подчерта, че очаква бъдещата ползотворна съвместна работа да увеличи значително германските туристи у нас през следващата и идните години. Преди седмица министър Ангелкова бе на работно посещение в Берлин, където проведе работни срещи с Улрих Нусбаум, държавен секретар в Министерството на икономиката и енергетиката на Федерална република Германия и с представители на ръководствата на TUI Group и Schauinsland-Reisen GmbH. DER Touristik Group е европейски пазарен лидер в продажбите на пътувания и всяка година обслужва над 7 млн. клиенти За да отговори на такова търсене, компанията включва 16 марки, като Dertour, ITS, Kuoni, Apollo и Exim Tours, и 25 специализирани туроператора, сред които са Kirker и Manta Reisen. На пазарите в Германия, Великобритания, Източна Европа и Швейцария DER Touristik Group разполага с мрежа от 2400 туристически агенции. Програмата на туроператора включва 205 тематични и пазарни каталога. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обновен и модерен Lidl отвори врати в Благоевград
14:27 / 04.11.2024
Тита иска във "Вип брадър"
20:15 / 03.11.2024
Турска звезда посетил тайно Азис
15:52 / 04.11.2024
Меган Маркъл копира от най-добрите
16:54 / 04.11.2024
Експерт каза от какви търговски трикове да се пазим за Черния петък
09:45 / 03.11.2024
Ръст на тежките катастрофи в Кюстендилско
11:02 / 03.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: