ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Юрист: Определено време без доставка на услугата се обезщетява с определена сума | ||||||
| ||||||
"При наличие на форсмажор или неопреодолима сила търговецът се освобождава от отговорност. Всяка година имаме снегове и спирания на тока, обаче тази година темата стана водеща. Видя се виновно поведение от страна на мрежовите оператори. Вече говорим не за форсмажор или неопреодолима сила, а за наподрязани клони - за неизпълнени задължения на мрежовия оператор. Трябва да се гледа случай по случай, но не от дружеството", заяви Богомил Николов от "Активни потребители". Адвокат Пламен Борисов на свой ред коментира, че лесно може да се докаже, че клоните не са подрязани. "Законът ясно е казал: неопреодолима сила е непредвидено или непредотвратимо събитие. Всички знаехме, че ще има обилен снеговалеж. Знаехме, че ще има листа по дърветата, които не са паднали. Събитието не е непредвидимо. Не е непредвидимо, че има неподрязани клони. Ако стане война или падне самолет, това наистина е неопреодолима сила", обясни той пред Bulgaria ON AIR. Определено време без доставка на услугата се обезщетява с определена сума и това не се нуждае от доказване, стана ясно от думите на юриста. Автоматично фактурата ни се намалява. "В цялата ми кариера аз не знам случай някой да е получил 30 лева", отбеляза Николов. "Тази процедура очевидно е направена така, че да не работи, а хората нямат време да се занимават с такива работи. Ако щетите ни са достатъчно големи, тогава може да се заведе по-сериозен риск", съгласи се Борисов. Според адвоката, ако се събрат всички пострадали и адвокатска кантора заведе иск за обезщетение, тогава ще се получи доста добър резултат, но това в България не действа. Имаме такъв закон, нямаме такава практика, изтъкна той. "Плащаме заплати на хората в регулатора. Най-реалистично е да разчитаме на неговата роля и намеса. Хората няма да тръгнат по просеките с фотоапарати да снимат паднали клони. Има регистър, в който се отразяват всички прекъсвания. Регулаторът има достъп до тази информация. Трябва да намерим начин как да изиска автоматично изплащане на обезщетенията и отчет в кои случаи е изплатено", каза още Богомил Николов. При щети с електроуреди имате срок от 72 часа да сигнализирате за щетите и да бъде извършена проверка от оценители от дружеството. Според Николов сме жертва на процедури, които са написани да ги има, но не и да се прилагат. |
Още по темата: | общо новини по темата: 100 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/17 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: