ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Защо шофьори държат антифриза на минимум? | ||||||
| ||||||
Като начало припомняме, че докато двигателят достигне работни температури, антифризът се задвижва от водната помпа в малък кръг. И веднага щом двигателят се загрее до 90 градуса, термостатът се отваря, започвайки голям кръг на циркулация. Тъй като течността се нагрява, нейният обем се увеличава с около 3-5%, информира automedia.investor.bg. Ако има твърде много антифриз, тогава налягането в системата се повишава, което може да доведе до течове от маркучи, тръби, а също и от под капачката на разширителния резервоар. Тоест, те не издържат на натоварвания. Ако това се случи на пътя, има смисъл да спрете, да оставите двигателя да се охлади и да изпомпите антифриза до ниво MIN. Така капачката няма да изскочи. Когато стигнете до града, където има сервиз или магазин, купувате нова част и забравяте за проблема. Минимално ниво на течността се поддържа и за диагностика. Например, в процеса на подмяната му, в системата се излива концентрат. И трябва да се разрежда с дестилирана вода в съотношение 50 на 50. Но майсторите понякога се разсейват и наливат още вода. Течността започва да кипи, нивото пада и количеството пара се увеличава. След това се случва нещо подобно на описаното по-горе. Когато двигателят спре, охлаждащата течност кипи рязко и парата я изстисква. Минималното ниво изключва подобни резки спадове. След това трябва двигателя да бъде оставен да се охлади и да се добави останалата част от концентрата. При някои по-стари автомобили – като Audi A4 от 1998 г., например, се забелязват странни и дори мистериозни неща, съобщават шофьори. Когато нивото на охлаждащата течност е на маркировката MAX, при нагряване нейният обем се увеличава и излишъкът изтича през дренажа в задната част на резервоара. Това продължава, докато нивото падне до MIN. След това нещата се нормализират. Според мнозина, това е абсолютно нормално явление и не трябва да се приема, че някъде има повреда. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: