ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Зелена кампания ще насърчава връщането на стъклени бутилки от бира | ||||||
| ||||||
В периода 19 юли – 15 август 2021 г. всеки, който върне 6 оборотни стъклени бутилки от портфолиото на Карлсберг България на пункт "Информация“ в избран магазин от търговската верига Кауфланд в цялата страна, ще получи скреч карта с уникален промо код, с който може да играе за награди – един от общо 240 ваучера за пазаруване на стойност 50 лв. или да участва в томбола за голямата награда, която е ваучер за пазаруване в Кауфланд за 500 лв. За да се включи в играта с награди, потребителят трябва да регистрира уникалния промо код от скреч картата си на уебсайта www.zaednozaprirodata.bg, където са публикувани и пълните условия за участие в кампанията. Преобладаваща част от произведената бира в България се предлага в оборотни стъклени бутилки. След консумация, те могат да бъдат върнати обратно в търговската мрежа, за да се приемат от компанията-производител за повторна употреба. По този начин потребителите спестяват до 0,20 ст. за всяка върната бутилка при следващата си покупка. Освен това, допринасят за културата на рециклиране, намаляват личния си въглероден отпечатък и подпомагат опазването на околната среда. Всяка върната оборотна бутилка в магазините, се изпраща обратно в пивоварните, където преминава през процес на дезинфекция и почистване, за
За разлика от оборотните стъклени бутилки, необоротните такива се предават за рециклиране в контейнерите за разделно събиране на отпадъците. След като бъде събрано, стъклото преминава през допълнително разтопяване и преработка, което хаби енергия и генерира въглеродни емисии, докато при повторната употреба на стъклени бутилки тази енергия се пести. Ако не бъдат рециклирани и попаднат като отпадък сред природата, стъклените бутилки могат да я замърсят за следващите до 1,000 000 години, тъй като стъклото не се разгражда по естествен път вследствие на природни или климатични условия [1]. Производството на стъкло изисква също така големи количества енергия и ресурси, сред които пясък, сода на прах и варовик, което оставя своя отпечатък върху околната среда. На практика стъклото разполага с почти безкраен жизнен цикъл, предоставя възможност за многократна употреба и изключителна издръжливост. Друго негово ключово предимство е, че не променя вкусовите качества на продуктите. Именно затова то е и търсено сред любители на пивото - осем от десет европейци предпочитат бирата им да бъде съхранявана в стъклена опаковка [2]. Връщането на оборотните стъклени бутилки има значение, защото повторната употреба на всяка бутилка: - Намалява на замърсяването на въздуха с до 10 пъти в сравнение с употребата на необоротни стъклени бутилки. - Спестява енергия, време и ресурси, необходими за производството на нови бутилки. Като част от глобална компания, Карлсберг България допринася за изпълнението на ангажиментите по програмата "Заедно към нулев отпечатък“- визията на Карлсберг Груп за по-добро утре във време на сериозни преди
За Карлсберг България Карлсберг България е водещ производител на бира в България и една от най-динамичните и бързо развиващи се компании в бранша. Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки Carlsberg и Tuborg, Zatecky Hus с благороден жатецки хмел от Чехия, френската Kronenbourg Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger, златистия испански лагер с цитрусови нотки San Miguel Fresca и американската Brooklyn Lager. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby, лидер в своя сегмент, в четири разновидности – ябълка, круша, боровинка, манго и лайм. Компанията има в асортимента си и безалкохолна бира– Пиринско Безалкохолно Пиво и Carlsberg 0.0%. Оборотните бирени бутилки, които се връщат за повторна употреба в портфолиото на Карлсберг България са: Carlsberg, Шуменско, Шуменско Авторско пиво, Пиринско, Пиринско Ледено, Tuborg, Zatecky Hus, Budweiser Budvar от 0.5 л и Пиринско Младо Пиво и Шуменско Специално от 0.33 л. [1] https://bit.ly/3rORXa5 [2] https://bit.ly/3t6EBHC |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: