ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Знаете ли защо оборотите не падат след загряване на двигателя? | ||||||
| ||||||
По подразбиране, при работа на на празен ход, оборотите на двигателя са 650–950 об/мин. Това е среден показател за топъл двигател в работещ автомобил. При загряване оборотите са по-високи от работните и могат да достигнат до 1500 об./мин., а след достигане на определена температура на мотора, те падат. Самото загряване може да продължи около минута, като времето зависи от състоянието на самия двигател с вътрешно горене и температурата на въздуха, пише AutoMedia.bg. Ако скоростта оборотите не намалява дори след като захранващият блок е загрял до работно състояние, това означава, че има неизправност, която трябва да бъде коригирана незабавно. Високите обороти на празен ход водят до повишен разход на гориво - повишено натоварване на охладителната система, повреда на помпата или сензорите, детонация в изпускателната система на автомобила поради непълно изгаряне на горивото, както и до повишено натоварване на скоростната кутия по време на смяна на предавките. Поради работата на двигателя с вътрешно горене в неправилни режими, които не са предвидени от производителя, съществува опасност от прегряване на силовия агрегат. Проблемът с високите обороти, които не падат след загряване, може да се дължи на няколко причини: Дефектен сензор за обороти на празен ход - най-често се монтира на дроселната клапа, като с негова помощ се задават работните обороти на двигателя, включително скоростите на загряване. Повреден датчик за положение на дросела - при повреда електрониката не може да отчете положението на дросела, затова преминава в авариен режим и повишава скоростта. Повреден сензор за масов въздушен поток – той е отговорен за регулиране на налягането на въздуха, подаван в горивните камери, като влияе върху скоростта на двигателя. Проблем с електронния блок за управление или окабеляването - всяка изгоряла микросхема или деформиран проводник в плитката на силовия агрегат може да промени работата на двигателя с вътрешно горене. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: