ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Общество
Криминални
Институции
Други
50 продукта са с до 50% намаление в Lidl до края на март | ||||||
| ||||||
Още от понеделник (04.03) потребителите могат да се възползват от специалните намаления за продукти като едросмляна лютеница "Родна стряха", както и кисело мляко, отново на собствената марка на Lidl само за 0,99 лв. По-бюджетно клиентите могат да заредят хладилника и с кашкавал на Milbona за 13,19 лв., както и лионски салам за 3,49 лв. вместо 6,99 лв. Сред специалните оферти през целия месец март могат да се открият разнообразие от ядки, хумус и сладки изкушения с нови цени като обичаното от мнозина десертно барче с извара и ядки, което сега е достъпно за 0,59 лв. От Lidl са помислили и за домашните любимци със специални оферти за всички стопани, които искат бързо и удобно да набавят необходимото за дома. Намаленията до -50% включват и напитки, сред които испанско розе, различни видове бира, както и уиски, а за почитателите на кафето Lidl предлага специални цени за още повече ароматни моменти сутрин. По време на акцията се предлага и богат асортимент от нехранителните продукти с - 50% намаление - от хигиенни продукти до препарати за почистване на дома и. В предстоящата седмица клиентите могат да се възползват от течен перилен препарат от 5 л., който стига за до 100 изпирания за 25,99 лв. вместо 29,99 лв. Освен специалните намаления през месец март, потребителите имат възможност да пазаруват още по-изгодно с всички промоции и купони в приложението Lidl Plus, с което да спестят допълнително над 100 лв. на месец от общата стойност на пазаруването. Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 127 магазина в 54 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: