
ЗАРЕЖДАНЕ...
ЧЕЗ ще предложи нови условия на своите клиенти | ||||||
| ||||||
Предлагат се и допълнения касаещи съобщенията, които се изпращат до потребителите. Те задължително трябва да съдържат клиентския номер на потребителя, количеството електрическа енергия за отчетния период, продължителността на периода, цената за снабдяване, цената за разпределение, дължимата сума за отчетената електрическа енергия и дължимата сума за извършения пренос на тази енергия по разпределителната мрежа, акциза, добавката за зелена енергия, дължимия данък върху добавената стойност (ДДС), както и периодите на плащане и следващо отчитане. В тях задължително ще се посочва и срокът, след изтичането на който ще се преустанови електрозахранването на потребителя. Предлаганите промени целят и прецизиране на практиката по отношение на връщане или прихващане на надплатени суми. Сумите ще бъдат възстановявани или прихващани на потребителя в случаите на извършена корекция на сметка при грешка в отчитането. Сумата ще се възстановява или прихваща ведно със законната лихва за всеки един ден от датата на плащането на надвнесената сума до датата на пълното възстановяване или прихващане. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg