ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
3 причини, поради които обратната връзка с клиентите е важна за вашия бизнес | ||||||
| ||||||
Тази информация може да бъде събрана с различни видове проучвания (подкана за обратна връзка), но можете също така да откриете мненията и отзивите, които клиентите ви публикуват онлайн (неподкана обратна връзка), и да ги съберете с помощта на инструменти за интернет мониторинг. И двата източника са важни, за да получите пълна представа за това как клиентите ви възприемат вашата марка. Най-добре работещите компании разбират важната роля, която обратната връзка с клиентите играе в бизнеса. Те последователно се вслушват в гласа на своите клиенти. Те не само търсят мненията, които клиентите им публикуват в социалните медии, и отзивите, които предоставят в уебсайтове, предназначени за събиране на обратна връзка (напр. TripAdvisor), но и целенасочено искат обратна връзка, като използват различни видове проучвания. Ако искате да изпреварите конкуренцията, никога не трябва да спирате да се вслушвате в мненията на клиентите, независимо дали те са положителни или отрицателни, подбудени или неподбудени. Ето трите основни причини, поради които обратната връзка с клиентите е важна за бизнеса. 1. Обратната връзка с клиентите ви помага да измервате удовлетвореността им Без значение дали компанията ви предлага купони с отсъпки, бонус кодове, като например Betano с техния betano bonus или друг маркетингов подход, вие ще можете да измерите колко точно удовлетворени са вашите клиенти с помощта на обратната връзка. Удовлетвореността и лоялността на клиентите е ключов фактор, който определя финансовите резултати на компанията. То е пряко свързано с много ползи, като например увеличен пазарен дял, по-ниски разходи или по-високи приходи. Много проучвания потвърждават тясната връзка между удовлетвореността на клиентите и бизнес резултатите. Ето защо няма съмнение, че искате да сте сигурни, че клиентите ви са доволни от вашите продукти и услуги. Естествено, най-добрият начин да разберете дали отговаряте на техните очаквания е да получите тяхното мнение. С помощта на въпроси, базирани на рейтинги, можете лесно да оцените нивото на удовлетвореност и съответно да прогнозирате финансовото състояние на вашата компания в бъдеще. 2. Обратната връзка с клиентите помага за подобряване на продуктите и услугите Когато първоначално въвеждате на пазара нов продукт, марка или услуга, вероятно имате представа за нуждите на клиентите. Проучването на пазара или
Въпреки това, едва след като клиентите ви използват вашия продукт или услуга, можете да научите за всички предимства, недостатъци и техния действителен опит. Освен това техните нужди и очаквания се развиват с времето. 3. Събирането на обратна връзка от клиентите показва, че цените тяхното мнение Като молите клиентите си за обратна връзка, вие съобщавате, че тяхното мнение е важно за вас. Вие ги включвате в оформянето на вашия бизнес, така че те се чувстват по-привързани към вашата компания. Вслушването в техния глас ви помага да създадете по-здрави отношения с тях. Това е най-добрият начин да се сдобиете с ценни посланици на марката, които ще разпространяват за вас положителна информация от уста на уста. И съм сигурен, че сте наясно, че техните препоръки са вероятно най-ефективният и същевременно най-евтиният начин да придобиете нови клиенти и да станете по-надеждни в очите на настоящите и потенциалните си клиенти. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: