ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Българин пребори конкуренцията на хиляди актьори от цял свят за знакова роля | ||||||
| ||||||
Един от емблематичните злодеи в гейминга – Макаров, е познат герой от първата трилогия, от периода 2007-2011 г. Поредицата екшън игри е в рекордите на "Гинес" за най-много продажби в жанра си и е един от най-успешните гейминг франчайзи. Освен в предстоящата кампания, Костов е главно действащо лице в редица трейлъри, излезли в последните месеци преди премиерата на заглавието. Общият брой гледания с негово участие в Youtube надхвърлят 83 милиона. Трейлърът, който представя завръщането на Макаров, изигран от Костов, в дните след премиерата бе N1 trending в YouTube, в целият свят с над 16 милиона гледания – повече от трейлърите на някои Марвел сериали. Юлиан Костов е главният антагонист в сингъл плеър кампанията на самата игра, а освен това в мултиплеърът, геймърите ще имат възможност да изберат неговия образ в ролята му на Макаров, и да се сражават. Кампанията представлява серия от мисии, след които следват фотореалистични филмови сцени с участието на актьорите. Общата им дължина е почти час. Вкарването на образа на Юлиан Костов и другите актьори в играта е сложен технологичен процес, наречен Performance Capture, или улавяне на движението на тялото. Изиграването на лицето и записът на гласа е част от новото поколение гейминг изживяване, което представлява заснемане на хора, животни или предмети и интегрирането им в дигитален формат. Тъй като завръщането на Макаров съвпада с 20-ата годишнината на играта, Юлиан Костов е поканен да участва и в юбилейния трейлър, където получи възможността да работи, заедно с едни от най-известните рапъри и спортисти в света – 21 Савидж, Сентър Си, NBA звездата Девин Букър, режисиран от Дейвид Лийч. Джейсън Стейтъм, Гари Олдман, Майкъл Кийтън, Рей Лиота, Айс Кюб, Кевин Спейси, Джон Малкович и други холивудски звезди са имали роли в едноименната игра. Целият процес по заснемането на българския актьор за играта и трейлърите отнемат половин година и осем посещения в Лос Анджелис, където е основната локация, както и няколко пъти присъствие в Лондон и Будапеща. По време на рекламната кампания на Call of Duty: Modern Warfare III, Юлиан Костов, в образа на персонажа си Владимир Макаров, се появи на някои от най-емблематичните локации в световните столици Лондон, Ню Йорк, Берлин, Амстердам, Лос Анджелис, Торонто. Най-известното място, на което ликът на българина изгря, бе Таймс Скуеър в Ню Йорк. Наскоро се появи и цяла аудио-визуална инсталация пред виенско колело в Лондон – London Eye, както и на технологичното чудо Сферата в Лас Вегас. Интересен факт около сценичната подготовка на актьора е, че за изобразените върху тялото му специфични татуси дълго време е работил със експерт-татуист, специализиран в историята на руските затворнически татуси, пише БТА. |
Още по темата: | общо новини по темата: 6066 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1011 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Община Благоевград пуска безплатни автобуси на Архангелова задушница
12:47 / 01.11.2024
Масов бой в ромската махала на Благоевград! Има пострадали
20:17 / 02.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: