
ЗАРЕЖДАНЕ...
Червен или син антифриз: Каква е разликата? | ||||||
| ||||||
Червен антифриз Червеният е подходящ за целогодишна употреба в автомобилни и търговски бензинови и дизелови двигатели и в определени индустриални приложения. Произведен е с помощта на чист моно етилен гликол и антикорозионни добавки и инхибитори OAT (Технология на органичните киселини); той е формулиран да бъде особено ефективен за защита на тежкотоварни дизелови двигатели за периоди до 5 години. Червеният антифриз отговаря на изискванията на Audi, Seat, Skoda, VW (TL774D), Ford (WSS-M97B44-D), Mercedes (325.30), Porche и надхвърля BS658-2010. За да приложите, източете и промийте охладителната система. Смесете концентрата 50:50 с вода, за да получите 50% разтвор. Син антифриз Синият антифриз е пълен концентрат, който отговаря на BS6580 и съдържа същия чист етилен гликол и антикорозионни добавки като червения. Приложението му е за защита до максимум 2 години. Той отговаря или надвишава изискванията на следните европейски и международни стандарти: BS 6580:2010, ASTM D 3306, ATSM D 4985, SAE J 1034. За да нанесете, изпразнете радиатора и го изплакнете с чиста вода. Проверете всички маркучи, за да се уверите, че няма изтичане и след това смесете препоръчителната пропорция антифриз към чиста вода и след това напълнете отново охладителната система със сместа. Във видеото по-долу Кингсли навлиза в малко повече подробности за разликите между червения и синия антифриз, за да ви помогне да решите кой е по-подходящ. Предупреждение за безопасност! Внимание: Антифризът е силно разяждащ и замърсената кожа трябва да се измие старателно. При никакви обстоятелства не трябва да се поглъща и ако е така, обадете се в център по токсикология или на лекар, за да потърсите незабавна медицинска помощ. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg