ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Как да върнем нежеланите подаръци? | ||||||
| ||||||
И в България имаше хора, които намериха под елхата неща, които не им харесват. "Получих много подаръци, но за съжаление някои от тях - дали с размера, дали с цвета - не ме устройват. Затова моите близки не се сърдят, че аз ще ги заменя", призна Евелина Йорданова. Евелина е късметлийка и ще успее да замени ненужните подаръци. По-големите търговци вече дават възможност до седмица или дори до месец да получим парите си обратно, ако не сме уцелили покупката. Изискването - всичко върнато да не е ползвано и да е с етикет. "Съгласно закона единственият вариант, при който може да се върне нещо е при установяване на дефект или повреда, но добрите търговски практики ни водят към това да се връщат различни артикули - дори и при неудовлетворение на клиентите", коментира Силвия Даянова, която работи като маркетинг мениджър в магазин. Вариантите за връщането на стоките са с касова бележка или "карта за замяна". По-лесно е да върнем стока, ако сме пазарували в интернет. "Трябва да знаем, че можем в 14-дневен срок след като е доставена стоката - да я върнем. Ние не можем точно да видим на монитора точно какво ще купим и когато получим стоката не винаги отговаря на цвета и затова много от хората връщат стоката", обясни Игнат Арсенов от Европейския потребителски център. Но и в мрежата правата ни не са неограничени. "Има и продукти, които не могат да се връщат, дори и да са купени в интернет заради тяхното естество - например козметика и ли бельо", обясни Богомил Николов от "Активни потребители". И все пак жалби от недоволни потребители не липсват - най-често заради търговци, които се укриват и връщането на стоки става невъзможно. "Можете да върнете стоката на търговеца без да търпите каквато и да е санкция, но е възможно да сте ангажирани по разходите по връщането", обясни Константин Арабаджиев от Комисията за защита на потребителите. Най-много подаръци, както всяка година, се очаква да върнат дамите. Във Великобритания най-нежеланият дар за тях е била моторна резачка, а у нас най-често след празниците връщат дрехи, бижута, обувки и книги. Ако все пак има повреда или дефект на някои от стоките, които сме закупили, можем да търсим и помощ от Комисията за защита на потребителите. Източник: Нова тв |
Още по темата: | общо новини по темата: 91 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: