Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Какви правила трябва да спазваме, за да управляваме правилно бензинов автомобил през есента
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 15:08 / 29.09.2023Коментари (0)589
©
Всяка година шофьорите се сблъскват с т.нар. "есенни" нюанси и особености в работата на техните автомобили. Сред тях много важен елемент е горивото, неговото качество и сезонност, резервоара и горивната система на колата. Освен това, за различните видове гориво трябва да вземат предвид някои специфики. Сега обръщаме внимание на автомобилите, работещи на бензин.

Частите и системите на автомобила се нагряват и достигат високи температури не само в зависимост от атмосферните условия, но и, разбира се, по време на движение на автомобила. Ето защо, когато е топло през деня и мразовито през нощта поради големи температурни разлики, по стените на резервоара на автомобила се образува конденз. Капките вода, изтичащи от вътрешните повърхности на резервоара, които не са пълни с гориво, не се разтварят в бензина, а се натрупват на дъното на резервоара.

Теоретично филтърът на бензиновата помпа не трябва да "пуска" капки вода по-нататък в горивната система, тъй като водата и бензинът имат различно повърхностно напрежение. Горивният филтър също е проектиран така, че да позволява само бензин да преминава през филтърните си елементи. Но съвременните бензинови помпи с високо налягане са доста мощни, така че не може да се изключи възможността вода да попадне в двигателя.

За да предотвратите появата на конденз в резервоара за гориво, през есента е добре да да държите резервоара максимално пълен. Така, повърхността, където може да се образува конденз, намалява. Имайте предвид обаче, че паспортният капацитет на резервоара в повечето случаи е по-малък от реалния (разликата може да бъде няколко литра). Разбира се, неудобно и нереалистично на практика е да се зарежда гориво "докрай" всеки път преди есенните студове.

Има и друг прост, но ефективен начин за борба с конденза в резервоара и той, подобно на дизелите, е свързан с добавки, пише AutoMedia.bg. Те обаче са различни от тези при дизелите, като целта им е да абсорбират и отстраняват водата от резервоара и от горивната система. Освен това те предпазват горивната система от корозия и не замърсяват околната среда. Използват се за всякакви бензинови двигатели, като се добавят в резервоара при всяко зареждане с гориво.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Избор на български еврокомисар
Процедурата за избор на нов главен прокурор
Парламентарни избори октомври 2024 г.
Избори в САЩ
Акция на ДАНС и КПКОНПИ, обискираха дома и офиса на шефа на Митниците
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: