ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Какви са критериите един хотел да бъде на високо ниво? | ||||||
| ||||||
"И тази ежедневна комуникация , която се случва с работещите в хотела, с техните гости, тя до голяма степен определя дали един хотел е добър", коментира Ива Георгиева,оперативен директор на Хотелския форум. Гостите на хотелите искат качество, уважение и отношение. "Уважението и отношението не са неща, които се купуват с пари, те идват отвътре. И затова е много важно за всеки един от нас когато те посрещнат с усмивка, това ти доставя удоволствие, след това пишеш добри коментари", обясни пред NOVA Ива Георгиева. Така клиентите се връщат отново в хотела. "Хотелите принадлежат към тази група от бизнеси, където винаги можеш да намериш отзиви на техните клиенти, в случая гости. По този начин тези отзиви се получават едва ли не в реално време. Ти си бил гост в някой хотел и след няколко дни пишеш твоята оценка. И тя се включва в общата оценка на този хотел", допълни оперативният директор на Хотелския форум. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: