ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Колкото повече се интересуваме от репутацията и надеждността на един онлайн търговец, толкова по-малък е шансът да имаме неприятно клиентско преживяване | ||||||
| ||||||
Разбира се, разочарованието ни в подобен случай не може да бъде напълно компенсирано, но най-малкото от това, което търговецът може да направи за нас, е да възстанови сумата, която сме заплатили при поръчка. В практиката на Европейския потребителски център това е често срещан сценарий на жалба и бихме искали да споделим една от многото успешни истории за върната сума при неполучена стока. Кога можем да действаме ние? За да можем да се намесим в такъв случай, е необходимо потребителят да е от България и да отправя жалба срещу търговец от държава членка на ЕС, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство. Потребителят трябва първо да се е свързал с продавача в писмена форма, за да предяви искането си и само при негативен отговор или липса на отговор в адекватен срок имаме основание за намеса. Така се случва и с дама, която закупува онлайн декоративни възглавници за своя диван в кухнята, но така и не ги получава. Поръчката е направена през платформа за онлайн търговия, като клиентката е проверила кой точно е търговецът, от когото е закупила стоката. Чака няколко седмици и му пише през платформата и по имейл, но не получава отговор. Почти отчаяна, че няма да получи нито аксесоарите за дивана си, нито парите си обратно, дамата се свързва с нашия екип, предоставяйки копие от поръчката си доказателства, че търговецът не ѝ отговаря. Нашият център, започвайки работа по случая, се свързва с колегите от румънския център за съдействие, тъй като търговецът е регистриран в северната ни съседка. Със съвместни усилия и кореспонденция с търговеца той е достигнат успешно и веднага откликва на искането за възстановяване на сума. Само за няколко дни превежда близо 50 евро по сметката, с която е заплатено и клиентката получава пълната сума, която е похарчила, обясняват от ЕПЦ. Имаме ли гаранция, че няма да се случи и на нас? Колкото повече се интересуваме от репутацията и надеждността на един онлайн търговец, толкова по-малък е шансът да имаме неприятно клиентско преживяване. Все пак не винаги става въпрос за некоректност от страна на търговеца, възможно е въпреки цялото му добро желание и съвестност пакетът да бъде изгубен по пътя, да бъде повреден от куриера, или самият търговец да няма възможност да изпълни поръчката в срок, въпреки, че картовото плащане на платформата вече е било обработено. Именно това са случаите, в които е редно да се свържем с търговеца и да поискаме възстановяване на сумата или повторно изпращане на продукта, зависи от конкретиката на ситуацията. Важно е да знаем, че докато не подпишем товарителницата пред куриера, отговорност за пратката носи продавачът, предава Pariteni.bg. Търговецът ще удовлетвори ли искането ни? Ако търговецът от чужбина не съдейства по никакъв начин, идва ред на ЕПЦ да помага. Практиката показва, че голяма част от търговците имат желание да сътрудничат, но намесата на институция може да ускори и улесни за клиента целия процес. Не се притеснявайте да се свържете с нас, дори да не сте убеден, че имате право на възстановяване на сума, ние ще прегледаме вашия казус и ще ви обясним обективно до къде стига вашето право на искане, ще съдействаме с целия процес тогава, когато жалбата ви е основателна и попада в нашата експертиза, а ако не е така, ще ви посъветваме към кого да се обърнете и как е редно да постъпите. Трудно ли е да се пусне жалба в ЕПЦ? Разбира се, че не. Нашият център е способ за улесняване на клиента и можете да се свържете с нас през няколко канала: през формуляра на сайта, по имейл, по телефон или на място в офиса, посочват от потребителския център. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Община Благоевград пуска безплатни автобуси на Архангелова задушница
12:47 / 01.11.2024
Масов бой в ромската махала на Благоевград! Има пострадали
20:17 / 02.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: