ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Мисис България побесня: Само у нас усмивката на Джизъса може да струва повече от детското здраве | ||||||
| ||||||
Ето какво написа Ана Иванова в профила си във Фейсбук: "За пореден път се убеждавам, че за да те отразят като новина в медиите трябва да си: плеймейт, спала поне с част от националния отбор по футбол; фолк певица, сменила екстеншъна си няколко пъти поне за седмица; мис нещо си, избрана в чалга клуб, но с амбиции и мислийки си, че е родена със синя кръв или някоя "известна личност" от инстаграм...... Преди броени дни направихме благотворителна кампания в подкрепа на национална програма "Детско Здраве - ПИРОГОВ". В опита си да дадем повече гласност на кампанията и опитвайки се да съберем повече пари за децата на България, се свързахме с някои от големите медии, тв продукции, радиа - тактично ни казаха, че това не може да се отрази, защото "не е в концепцията на формата". Та изводът е: може да се обсъждат новини само дали Златка е бременна (защото явно това е нещо паранормално, ако се случи), Благо Джизъса колко е платил за уникалната си усмивка и ....абе целият свят се върти около Big Brother и куп пошли новини. Но когато става въпрос за ДОБРАТА НОВИНА, НОВИНА - СВЪРЗАНА С БЪДЕЩЕТО НА ДЕТЕТО ТИ, НОВИНА - КОЯТО МОЖЕ ДА ПРОМЕНИ МАЛКО МИРОГЛЕДА НА ХОРАТА, КОИТО СА ОБСЕБЕНИ ОТ ПОШЛОСТТА - НА НАС ТАКТИЧНО НИ КАЗАХА: БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТТА КАТО НОВИНА НЕ Е НОВИНА!!! Добрият пример - също! Бясна е меко казано, но явно в България има Война на световете, от толкова много еволюция на планетата само в родината ми времето тотално е спряло!". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 09.12.2018 г.
+3
на 09.12.2018 г.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета