ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Основните грешки при смяната на ангренажен ремък | ||||||
| ||||||
Ето и кои са 5-те най-често допускани грешки при тази процедура. Неправилно опъване на ремъка Една от най-честите грешки е неправилното опъване на ангренажния ремък. Твърде слабото напрежение може да доведе до приплъзване на ремъка, докато твърде голямото напрежение увеличава натоварването на лагерите и може да доведе до преждевременното им износване. За да избегнете тази грешка, е необходимо да се използват специални инструменти за обтягане и препоръките на производителя за опъване на ремъка. Пренебрегване на маркировката Неправилното подравняване на маркировките върху зъбните колела на коляновия и разпределителния вал може да доведе до неизправност на двигателя, намалена мощност или дори механична повреда. Затова маркировката трябва да бъде проверена внимателно пред монтирането на новия ремък. Използване на нискокачествени резервни части През последните години пазарът е залят от фалшиви резервни части. Използването на ментета или на евтини ремъци може да доведе до преждевременното им износване или счупване. По-добре е да е са изберат ангренажни ремъци и свързаните с тях детайли от известни и надеждни производители, както и в надеждни магазини. Инвестицията в качествени части ще се изплати в дългосрочен план. Пропускане на подмяната на свързани части При смяна на ангренажен ремък често се налага да се сменят и обтегача и ролките, а понякога и водната помпа, ако се задвижва от ангренажния ремък. Пренебрегването на подмяната на съответните резервни части може да доведе до бърза повреда на новия ремък. Тези детайли задължително трябва да бъдат проверени и заменени, ако е необходимо. Пренебрегване на инструкциите на производителя Всеки автомобил има свои особености и интервали за смяна на ангренажен ремък, които трябва стриктно да се спазват. Пренебрегването на спецификациите и препоръките на производителя може да доведе до неправилен монтаж и в резултат на това до повреда на двигателя. Тези интервали са посочени в ръководството за експлоатация на автомобила и трябва да се спазват, когато се сменя ангренажния ремък. Като цяло смяната на ангренажен ремък е сложна и отговорна процедура, която изисква определени знания и опит, пише AutoMedia.bg. Следването на тези указания ще ви помогне да избегнете често срещани грешки и ще поддържате автомобила си в добро състояние. А когато се съмнявате, винаги е по-добре да се обърнете към професионалисти. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: