ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
От днес: Facebook пусна конкурент на YouTube! | ||||||
| ||||||
Facebook Watch е своеобразен директен конкурент на YouTube. Тя позволява на създателите на съдържание да качват своите клипове и да ги разпространяват сред глобална аудитория. "С глобалното пускане на Facebook Watch, подкрепяме създателите по целия свят в две критични сфери: помагаме им да печелят пари от техните клипове във Facebook и им даваме по-добро разбиране как съдържанието им се представя пред аудиторията", коментира компанията. Facebook Watch вече има немалко сделки с популярни студиа, телевизии и предавания в САЩ. Те качват свое съдържание в платформата или дори създават специално съдържание само за нея. Към това Facebook добавя своите функции за харесване и споделяне на клипове, показване какви клипове са харесали и препоръчали приятелите на потребителя и др. Целта на Watch е не само да улесни потребителите в гледането и намирането на интересно съдържание, но и да ги мотивира повече да взаимодействат с неговите създатели, да коментират и споделят. Компанията казва, че планира и поредица от нови предавания, които ще имат още по-интерактивни функции като гласувания и анкети в реално време, викторини с награди и др. Целта отново е да се сближи аудиторията със създателите на видео. Facebook ще предлага и услугата си Ad Breaks, която ще прекъсва клиповете за кратки реклами. До края на септември т.г. тя ще се предлага за създатели на видео в над 25 държави, като през следващите месеци ще се добавят още както държави, така и поддържани езици. Facebook Watch ще има и по-малки изисквания към създателите на видео, за да могат да слагат реклами. Нужно е видеото да е поне 3 минути, а неговият създател да има 10 000 последователи, които са гледали поне 30 000 пъти по една минута в продължение на 2 месеца. Само в САЩ платформата вече се използва от над 50 млн. души на месец, а времето, което прекарват потребителите на нея, се е увеличило 14 пъти от началото на годината. Сега Facebook се чувства уверен в Watch и функциите на платформата. Компанията планира активно добавяне на ново съдържание и функции. Сред планираните новости са субтитри за повече клипове, включително и вече качените, които все още нямат. Компанията е заделила и до 2 млрд. долара за нови сделки за съдържание за Facebook Watch за следващата година. Тя иска постепенно платформата да се превърне в предпочитано място за гледане на видео онлайн, което със сигурност ще доведе до сериозен сблъсък с YouTube. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1097 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/183 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Aнонимен
на 02.09.2018 г.
0
на 30.08.2018 г.
+2
Предлагам билков чай за регулиране на теглото .
на 30.08.2018 г.
-2
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Нелепа смърт на АМ "Струма" край Бобошево
13:02 / 22.12.2024
Най-старият зимен курорт на Балканите откри сезона
08:41 / 22.12.2024
Времето в Благоевград се обръща
08:40 / 22.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета