ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Популярни личности в кампания срещу мрънкането | ||||||
| ||||||
Популярни личности, артисти, както и родни инфлуенсъри се включиха в социална кампания под наслов #СтигаМрънка, инициирана от Career Show. Кампанията цели да провокира хората в посока развитие и действие, загърбвайки различни демотивиращи оправдания. За втора година екипът на Career Show обединява родни популярни лица в каузата да предадат заедно посланието в борба с вкорененото в българско съзнание клише, че “нищо не можем да променим". Десетки актьори, музиканти, журналисти, спортисти и инфлуенсъри се включиха със своя личен призив в мотивиращ видеоклип, за да напомнят, че конструктивното мислене е пътят към успеха. “Стига мрънка" е израз, който е много типичен у нас, за да си напомним шеговито, че шанс за положително развитие винаги има. Нашият екип ежедневно работи както с активни млади хора, така и с доказани професионалисти и успешни личности, които всеки ден ни доказват, че успехът е постижим. Именно затова за втора година решихме да обединим доказани имена в различни сфери, които могат да използват влиянието си в една положителна посока. Така успяхме да съберем различни послания, с които да инвестираме в удовлетвореността, да провокираме мисленето на хората и да предизвикаме към действие. “Стига мрънка" е нашият начин да мотивираме и вдъхновим хората да следват мечтите си", споделя Симона Харизанова, съосновател на Career Show. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 12.07.2022 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Велинград отстъпи първото място по скъпи оферти за Нова година
12:11 / 24.11.2024
Ще увеличат ли двойно цената на "Синята зона" в Благоевград?
08:50 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета